English

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل مسافر شهر کرمانشاه:

رانندگان تاکسی و اتوبوس فاقد ماسک علاوه بر توقیف، جریمه می‌شوند

سجاد سلیمانی تاکید کرد: اقدامات سخت‌گیرانه‌تر سازمان حمل‌ونقل مسافر شهر کرمانشاه در راستای مبارزه با گسترش ویروس کرونا در حوزه حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری اجرایی می‌شود.

رانندگان تاکسی و اتوبوس فاقد ماسک علاوه بر توقیف، جریمه می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل مسافر شهر کرمانشاه از آغاز اجرای طرح برخورد با رانندگان بدون ماسک به‌منظور مقابله با کرونا در کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: تاکنون 285 دستگاه خودروی رانندگان تاکسی و اتوبوس فاقد ماسک مقابله با کرونا توقیف‌شده‌اند.

سلیمانی از اعمال قانون‌های سخت‌گیرانه‌تر برای رانندگان تاکسی و اتوبوس بدون ماسک خبر داد و گفت: در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه و الزام استفاده رانندگان از ماسک خودروی رانندگان تاکسی و اتوبوس متخلف علاوه بر توقیف جریمه نیز خواهند شد.

سجاد سلیمانی بابیان اینکه از زمان ابلاغ و اجرای طرح الزام رانندگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری به استفاده از ماسک، این سازمان به جهت حفظ سلامت عموم شهروندان و بنا بر مسئولیت اجتماعی ضمن تداوم و اهتمام عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان و همچنین توزیع ماسک، با معدود رانندگانی که در حین سفرهای درون‌شهری پروتکل‌های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک را رعایت نکنند علاوه بر توقیف جریمه نقدی خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل مسافر شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه خوشبختانه شاهد رعایت استفاده از ماسک با فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی و اتوبوس‌ها هستیم و این روند هرروزه بهبود می‌یابد، ادامه داد: بااین‌حال تیم‌های نظارتی این سازمان با همکاری پلیس راهور در سطح شهر جهت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مستقر هستند و با افرادی که به دستورالعمل‌ها و توصیه‌های سازمان توجه نکنند برخورد قانونی به عمل خواهند آورده که در همین راستا تاکنون حدود 285 دستگاه خودروی رانندگان تاکسی و اتوبوس فاقد ماسک توقیف و به پارکینگ هدایت‌شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی