English

استاندار کرمانشاه هشدار داد:

حفظ سلامت مردم شوخی‌بردار نیست/ جریمه نقدی سنگین در انتظار بی‌توجهان به پروتکل‌هاست

هوشنگ بازوند با هشدار وضعیت پرخطر برای ۶ شهرستان کرمانشاه، گفت: برای افراد بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی جریمه‌های نقدی سنگین در نظر گرفته می‌شود.

حفظ سلامت مردم شوخی‌بردار نیست/ جریمه نقدی سنگین در انتظار بی‌توجهان به پروتکل‌هاست

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای افراد بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در کرمانشاه جریمه‌های نقدی سنگین در نظر گرفته می‌شود، ابراز داشت: ۲۹ استان کشور در شرایط قرمز کرونا به سر می‌برند که در این میان وضعیت ۱۲ استان در شرایط حادتری قرار دارد که متأسفانه کرمانشاه هم جزو آن‌ها هستند.

وی افزود: همچنین ۴۵ شهرستان کشور در شرایط کاملاً پرخطر قرار دارند که ۶ شهرستان آن در استان کرمانشاه قرار دارد و این بسیار نگران‌کننده است.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: انتظار می‌رود مردم با حساسیت این پروتکل‌ها رعایت کنند زیرا اگر این وضعیت تداوم یابد هم کرمانشاه هزینه سنگینی را متحمل می‌شود و هم مجبور هستیم برای افراد بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی جرائم سنگین نقدی در نظر بگیریم زیرا حفظ سلامت مردم برای ما مهم است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت نگران‌کننده کرونا در استان کرمانشاه، ملاقات‌های بیمارستانی ممنوع شده است و آرامستان‌ها هم‌بسته می‌شوند و تنها به افراد معدودی از صاحب‌عزا خدمات اجازه شرکت در مراسم خاک‌سپاری داده می‌شود.

بازوند بابیان اینکه در مهرماه امسال رکوردهای تعداد بستری و تعداد فوت در بحران کرونا شکسته شد؛ اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از ۵۰ درصد تخت‌های آی سی یو در استان کرمانشاه در اختیار بیماران کرونایی است.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری درزمینهٔ در اختیار قرار گرفتن ظرفیت بیمارستان‌های نیروهای مسلح برای بیماران کرونایی، با توجه به‌ضرورت تعدادی از تخت‌های این بیمارستان‌ها در اختیار علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

مدیر ارشد استان یادآور شد: کرمانشاه یک کلان‌شهر با یک‌میلیون نفر جمعیت است و نمی‌توان بر این همه جمعیت نظارت کرد و انتظار داریم خود مردم به کمک کادر درمان بیایند و ما شاهد یک نظارت مردمی فراگیر برای رعایت پروتکل‌های کرونایی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه