English

استاندار کرمانشاه خبر داد:

تجلیل از ۱۸ هزار ایثارگر کرمانشاهی در هفته دفاع مقدس

هوشنگ بازوند در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجلیل از ایثارگری‌ها، شهادت‌طلبی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس است.

تجلیل از ۱۸ هزار ایثارگر کرمانشاهی در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد؛ اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز کشور، مرهون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران است و این اعتمادبه‌نفس، خودباوری و فرهنگ ایثار و شهادت که امروز در میان مردم موج می‌زند، همه نشاءت گرفته از دوران دفاع مقدس است.

استاندار کرمانشاه در ادامه از برنامه تجلیل از ۱۸ هزار پیشکسوت دوران جنگ تحمیلی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این عزیزان با ایثار و فداکاری و بدون هیچ چشم‌داشتی در برابر دشمن ایستادند تا این آب‌وخاک حفظ شود و اکنون وظیفه همه ماست از این عزیزان به شکل شایسته‌ای تجلیل کنیم.

وی عنوان کرد: در این هفته برنامه‌های بسیار مناسبی برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان در نظر گرفته‌ایم.

بازوند ادامه داد: در قالب یک نمایشگاه تخصصی، دستاوردهای دستگاه‌ها و مجموعه‌های مرتبط با دفاع مقدس به نمایش عمومی گذاشته می‌شود. البته در صورت تداوم بحران کرونا و عدم امکان حضور مردم، این دستاوردها توسط صداوسیما به نمایش گذاشته می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: در دوران دفاع مقدس، ایثار و شهادت، فرهنگ کوچه و بازار بود و این فرهنگ باید همچنان تداوم یابد و کمرنگ نشود.

وی یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی امروز تبدیل به یک مکتب جهانی شده است و هر بار با معرفی یک بخش از ابعاد شخصیت والای ایشان، همه بهت‌زده می‌شوند.

بازوند خاطرنشان کرد: حضور ده‌ها میلیونی در مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی نشان داد ملت ایران هیچ‌گاه فداکاری‌ها و ایثارگری‌های فرزندان لایق خود را همچون رشادت‌های دفاع مقدس را فراموش نمی‌کند و همیشه قدردان آن‌هاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه