English

استاندار کرمانشاه در زنگ آغاز سال تحصیلی:

اولویت اصلی در فرآیند آموزش سلامت دانش آموزان است

هوشنگ بازوند با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان‌ فرزانگان و شرکت در آیین بازگشایی مدارس استان کرمانشاه، زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را نواخت و گفت: دانش آموزان سرمایه‌های اصلی و آینده‌سازان استان هستند.

اولویت اصلی در فرآیند آموزش سلامت دانش آموزان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید مدارس کرمانشاه که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌گونه‌ای متفاوت در مدارس کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: در کشور ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی فعال هستند و باید بتوان در حوزه آموزش نیز فعالیت‌ها را انجام داد.

وی ضمن تشکر از همراهی خانواده برای رعایت توصیه‌های بهداشتی افزود: شیوه رفتار و عملکرد مسئولین باید به‌گونه‌ای باشد که به خانواده‌ها اطمینان خاطر بدهد که دانش آموزان در محیطی امن و ایمن آموزش می‌بینند.

نماینده عالی دولت در استان به ناشناخته بودن رفتار ویروس کرونا در سطح جهان اشاره کرد و بیان داشت: این بیماری خسارت بسیار زیادی را در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده و روش‌های گوناگونی برای مدیریت و مهار کرونا در جهان استفاده‌شده است اما همگان به این نتیجه رسیده است که باید علی‌رغم محدودیت‌ها و سختی‌ها در کنار کرونا زندگی کرد، هرچند بسیار سخت است.

استاندار کرمانشاه با تأکید بر این مهم که حضور دانش آموزان اجباری نیست، خاطرنشان ساخت: نظام آموزشی هم همراه با کرونا فعالیت‌ها را ادامه می‌دهد ولی اجباری بر حضور دانش آموزان نیست و شبکه شاد و تلویزیون به‌عنوان جایگزین پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: رفتار کرونا قابل پیش‌بینی نیست؛ اما راهکار اصلی مبارزه با کرونا شیوه رفتار ما و اهتمام در رعایت توصیه‌های بهداشتی است.

بازوند از مدیرکل آموزش‌وپرورش استان به‌عنوان فردی پرتلاش و موفق نام برد و مجموعه معاونین و کارکنان و مدیران و معلمان عزیز استان نیز تشکر کرد و گفت: این دانش آموزان در دست شما امانت هستند و باید اولویت اول در سال تحصیلی جدید سلامت این عزیزان در کنار فرآیند آموزش باشد.

استاندار کرمانشاه از نقش نظارتی خانواده‌ها سخن گفت و افزود: خانواده‌ها محیط را ارزیابی و‌ پایش کنند و با اختیار می‌توانند فرزندان را به مدرسه بفرستند.

وی در ادامه گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سال جدید تحصیلی را در مدارس کرمانشاه آغاز می‌کنیم و امیدواریم با مشارکت مردم بیماری کرونا مدیریت و مهار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه