English

سرپرست معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه:

مسیر توسعه کرمانشاه را با تلاش دوچندان ادامه خواهیم داد

حسین خوش‌اقبال در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: با حضور استاندار پرتلاش کرمانشاه خدمات و دستاوردهای ارزشمند و ماندگاری انجام‌شده است و برای تداوم مسیر توسعه کرمانشاه تلاشی دوچندان انجام خواهیم داد.

مسیر توسعه کرمانشاه را با تلاش دوچندان ادامه خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرپرست معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه با تأکید بر اینکه اسلام دین اخلاق است و پیامبر اسلام با منش اخلاقی، دل‌های مردم را فتح کرد و ما هم باید از این سیره نیکو، الگو بگیریم، ابراز داشت: امروز علاوه بر اینکه کشور با بحران جهان‌شمول کرونا روبرو است، در شرایط اقتصادی سختی به سر می‌برد و علی‌رغم تنگناهای مالی در خدمتگزاری به مردم مصمم و پرتلاش است و البته در این فضا باید با احترام و اخلاق با مردم برخورد کنیم و شرایط آن‌ها را درک کنیم.

خوش‌اقبال با تأکید بر این نکته که هر کس صادقانه به مردم خدمت کند؛ همیشه از او به نیکی یاد می‌شود در ادامه عنوان کرد: نام زنده‌یاد رئوفی پس از چندین دهه هنوز در کردستان به نیکی یاد می‌شود و در شهرهای مختلف خیابان‌هایی به نام ایشان نام‌گذاری شده است که نشان از ماندگار بودن نام افراد خدمتگزار در یاد و خاطره مردم دارد.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: استان کرمانشاه دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف است و باید به شکل مناسبی از این ظرفیت‌ها برای توسعه کرمانشاه بهره گرفت.

خوش‌اقبال بابیان اینکه کرمانشاه در حوزه مرزهای مبادلاتی از ظرفیت‌های بسیار مناسبی برخوردار است؛ تأکید کرد باید در شرایط تحریم از این فرصت‌ها برای ایجاد رونق اقتصادی و کم اثر کردن تحریم‌ها استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه