English

رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه:

۲۵۰ هزار دوز از واکسن آنفولانزا برای کرمانشاه پیش‌بینی‌شده است

سیاوش وزیری با اعلام این خبر که نیمه دوم شهریور بهترین زمان تزریق واکسن آنفولانزا است، گفت: کسانی که آلرژی فصلی دارند استعداد ابتلا به بیماری‌های ویروسی در آن‌ها بیشتر است و هنگام ابتلا دیرتر خوب می‌شوند و پاسخ به درمان کمتری دارند بهتر است واکسن آنفولانزا را دریافت کنند.

250 هزار دوز از واکسن آنفولانزا برای کرمانشاه پیش‌بینی‌شده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه که مختص به بستری بیماران کرونا در کرمانشاه است، با تأکید بر اینکه تاکنون سازمان بهداشت جهانی واکسن قطعی برای درمان کرونا را تائید نکرده است، ابراز داشت: با نزدیک شدن به فصل پاییز و سرما، بیماری‌های آنفولانزا هم شروع می‌شود که تشخیص لحظه‌ای آن‌ بیماری کرونا به‌واسطه نزدیکی علائم کووید 19 و آنفولانزا سخت و باید حتماً از تست‌های تشخیصی قطعی همچون تست پی.سی.آر و یا سی.تی.اسکن استفاده کرد.

وی ادامه داد: به همین دلیل به گروه‌های پرخطر و دارای بیماری‌های زمینه‌ای و همچنین کسانی که آلرژی فصلی دارند توصیه می‌شود واکسن آنفولانزا را از نیمه دوم شهریورماه دریافت کنند.

وزیری با تأکید بر اینکه این واکسن، واکسنی غیرفعال و بی‌خطر است و برای همه انسان‌ها بعد از ۶ ماهگی قابلیت تزریق را دارد، خاطرنشان ساخت: در کشور ما بر اساس دستورالعمل‌ها باید جمعیت‌های پرخطر شامل افراد بالای ۵۰ سال، بیماران سرطانی، آسم، بیماری مزمن قلبی، زنان باردار و... واکسن آنفولانزا را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه