English

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بازار اقلام بهداشتی مقابله با کرونا کرمانشاه به‌شدت زیر ذره‌بین است

قباد محمدی با تأکید بر اهمیت تأمین اقلام بهداشتی موردنیاز بازار گفت: نظارت بر بازار به‌منظور شناسایی و برخورد احتکار اقلام بهداشتی تشدید می‌شود.

بازار اقلام بهداشتی مقابله با کرونا کرمانشاه به‌شدت زیر ذره‌بین است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کارگروه استانی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تشدید همکاری ارگان‌های عضو کارگروه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور در بحث مقابله با احتکار اقلام حفاظتی ویژه کرونا در دستور کار قرارگرفته است.

وی افزود: ارگان‌های عضو کارگروه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور همکاری گسترده‌ای در مقابله با احتکار اقلام حفاظتی مبارزه با کرونا با معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه داشتند و ما خواستار ادامه این همکاری و تشدید برخورد با تخلفات در این زمینه هستیم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تأکید کرد: با توجه به روند بیماری کرونا در کرمانشاه و کمبود برخی از اقلام، هنوز شاهد سوءاستفاده‌هایی در عرضه تعدادی از این اقلام بخصوص ماسک هستیم که مقابله با این موارد مستلزم همکاری گسترده‌تر دستگاه‌های ذی‌ربط است.

محمدی با تأکید بر تشدید نظارت‌ها توسط بازرسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، افزود: درزمینهٔ احتکار احتمالی کالاهای سلامت‌محور در کرمانشاه، برخوردهای قانونی با متخلفین صنوف مختلف و حتی داروخانه‌ها صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی