English

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه:

فوتی‌های کرونا در کرمانشاه به ۶۳ نفر رسید/ ۶۳ درصد مرد هستند

مهدی محمدی گفت: با شناسایی 284 مورد جدید بیماران مبتلابه کرونا تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به 6982 نفر رسید.

فوتی‌های کرونا در کرمانشاه به 63 نفر رسید/ 63 درصد مرد هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در کرمانشاه ابراز داشت: با ثبت 5 مورد فوت طی شبانه‌روز گذشته، جمع جان‌باختگان کرونا در کرمانشاه به 162 نفر رسید که از این تعداد سه مورد کرمانشاه، یک مورد دالاهو، یک مورد در هرسین بوده‌اند.

محمدی بابیان این مطلب که در حال حاضر 316 نفر در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری هستند، اظهار داشت: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فوت به دلیل کرونا در کرمانشاه در بین مردان ۱/۷ برابر زنان است.

وی بابیان این مطلب که ۶۳ درصد موارد فوتی در اثر بیماری کرونا در استان کرمانشاه مرد هستند، اعلام داشت: بر اساس آمار حدود ۶۳ درصد موارد فوتی در اثر بیماری کرونا در استان مرد و ۳۷ درصد موارد فوتی زن هستند.

همچنین این گزارش می‌افزاید که در استان کرمانشاه میانگین سنی موارد فوتی در مردان ۶۶.۶ سال و در زنان ۶۷.۷ سال است.

گفتنی است که کرمانشاه در حال حاضر در وضعیت هشدار برای شیوع بیماری کرونا قرار دارد و طی روزهای اخیر محدودیت‌های بیشتری در استان اعمال‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه