English

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه:

وحدت مدیران کرمانشاه مثال‌زدنی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تأکید بر وجود وحدت مثال‌زدنی در تیم مدیریتی استان تصریح کرد: در یک سال گذشته با حضور مدیر پرتلاش و ساعی در مجموعه استان، تیم مدیریتی هماهنگ، همسو و همدلانه در مسیر تحقق اهداف توسعه‌ای حرکت داشته‌اند.

وحدت مدیران کرمانشاه مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار در جلسه هیئت نظارت بر سمن‌های کرمانشاه با کم‌نظیر عنوان کردن وحدت مدیران کرمانشاه، اظهار داشت: اگر همدلی و هماهنگی بین مجموعه مدیران کرمانشاه نبود در بحران زلزله، آن عملکرد و رکورد بی‌نظیر که مورد تائید کلان کشور بوده به ثبت نمی‌رسید.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف استان نیز اگر موفقیت و پیشرفتی به‌دست‌آمده حاصل همسویی حرکت‌ها برای توسعه کرمانشاه در حد توان بوده است این وحدت به معنای تجمیع اراده و توان در جهت تحقق مطالبات مردم و اهداف توسعه‌ای استان بوده است.

الهی تبار در ادامه بابیان اینکه وجود استانداری پرتوان، کوشا و خستگی‌ناپذیر، انگیزه و اراده تیم مدیریتی استان را برای ارائه خدمات و تحقق برنامه‌ها دوچندان کرده است، اضافه کرد: خدمت مضاعف، هم‌نشینی بی‌آلایش با مردم و اقشار مختلف و پیگیری شبانه‌روزی از الگوهای نیکی بوده که مدیریت ارشد استان در ارائه آن تیم مدیران را نیز همراه خود داشته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مردم استان از وجود وحدت و انسجام مدیریتی در بین مسئولان استان اطمینان خاطر داشته و بر این اساس، امید بیشتری به پیگیری مطالبات خود از سوی مدیریت ارشد استان دارند.

وی گفت: اجماع و همدلی مدیران استان همچنین موجب دلگرمی دلسوزان، صاحب نفوذان و گروه‌های تأثیرگذار شده تا در حمایت از مسیر پیش‌گرفته شده مؤید عملکردها بوده و پشت سر مدیران کرمانشاه باشند.

الهی تبار با اشاره به اینکه ایجاد شکاف و چندصدایی در تیم مدیریتی استان با شیوه‌های مزورانه هدف تفرقه جویان بوده است، تأکید کرد: چنین وحدتی نمی‌تواند با شیوه‌های نخ‌نما شده که هدفشان اختلاف‌افکنی و ایجاد شکاف در بین صف منسجم مدیران کرمانشاه است، سست شود.

معاون استاندار کرمانشاه اظهار داشت: نشان ناشیانه بودن این قبیل شیوه‌ها، منعکس شدن آن از سوی مجاری غیررسمی و بی شناسنامه است که خود از ناموجه بودن اظهارنظرها و ناکام ماندن اهدافشان حکایت دارد.

الهی تبار بابیان اینکه استان کرمانشاه امروز به تائید و تأکید کلان کشور و دلسوزان، از وحدت گفتمانی و تشکیلاتی در بین مدیران خود برخوردار است، تصریح کرد: مؤید و نشانه آن، توقف رشد معضلات و مشکلات اقتصادی ازجمله بیکاری و بهبود فضای کسب‌وکار در استان در حوزه اجتماعی توقف نرخ رشد طلاق و تقویت اقدامات پیشگیرانه در مسئله اعتیاد و چالش‌های اجتماعی استان است.

وی در پایان تأکید کرد: تفرقه‌افکنی در بین مدیران کرمانشاه با هر انگیزه‌ای که صورت بگیرد اقدامی است، ضد توسعه‌ای و پرهزینه محسوب می‌شود که زیان آن مجموعه استان را شامل می‌شود و این بر شاخه نشینی و بن زنی، نشاءت گرفته از فهم نادرست از مصالح و منافع استان و فکر نکردن به عاقبت امور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه