English

امام جمعه پارس آباد؛

گرانی در کشور ساختگی است

امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت:گرانی و تورم در کشور برنامه ریزی شده و ساختگی است.

 گرانی در کشور ساختگی است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید رشادی  شامگاه امروز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد ، مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهارداشت: علی‌رغم همه مشکلاتی که در حوزه اقتصادی وجود دارد، این مردم همواره در صحنه حاضر هستند، از حضور گسترده و باشکوه مردم شهرستان پارس آبادمغان در راهپیمایی 22 بهمن قدر دانی کرد.
 
وی گرانی در کشور را ساختگی عنوان کرد و افزود : مشکلات اقتصاد در کشور قابل حل است و مردم علی رغم مسائل گرانی و تورم که تا حدودی ساختگی و برنامه ریزی شده توسط دشمنان و ناشی از سوء مدیریت است، و بااین همه مشکلات مردم  کنار آمده و  همواره در صحنه ها حضور چشمگیری دارند.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر مرزی پارس آباد مغان با انتقاد از رفتار نامناسب برخی مسئولان با ارباب رجوع در مراجعات خاطر نشان کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند  که نظام ما یک نظام اسلامی و انقلابی است و لذا بایستی مسئولان ادارات تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
رشادی از عدم حضور برخی مسئولین شهرستان در نماز جمعه انتقاد کرد و گفت:برخی مسئولین شهرستان پارس آباد  در نماز جمعه حضور کم‌رنگی دارند و با توجه به تاکیدات بزرگان دینی وظیفه هر انسان مسلمانی است که در نماز جمعه حضور داشته باشد.

هیچ مسئولی حق شکایت از خبرنگار و رسانه ها را ندارد

 فرماندار شهرستان پارس آباد نیز حل مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع را اولویت همه مسئولان ادارات دانست و بر لزوم پرداخت عیدی و معوقات پرسنل شرکتها، موسسات دولتی و غیر دولتی تا پایان سال تاکید کرد.
علی علایی همچنین به تعامل مسئولان دولتی با خبرنگاران تاکید کرد و گفت: هیچ مسئولی حق شکایت از خبرنگاران و رسانه ها را ندارد و اگر در این بین مساله ای هم پیش بیاید باییستی با گفتگو و تعامل حل و فصل شود.
در ادامه این نشست دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد نیز با اشاره به اینکه حقوق عامه از اصول مکتوم قانون اساسی است، گفت: قوه قضائیه در این رابطه وظیفه قانونی دارد و دادستانی مسئولیت آن را بر عهده دارد و در این راستا رصد و برنامه ریزی برای تحقق آن در دستور کار دادستانی شهرستان پارس آباد قرار دارد.

لزوم صیانت از اراضی ملی و زمین ها دولتی

امین رنجبر با بیان اینکه در آستانه پایانی سال قرار داریم بر لزوم صیانت از اراضی ملی و زمینهای دولتی توسط سودجویان تاکید کرد و افزود: موضوع حقوق عامه از جمله موضوعاتی است که در سال‌های اخیر مورد توجه جدی قرار گرفته و اقدامات قوه قضائیه در راستای اجرای بند ۲ اصل ۱۵۶ قانون اساسی که احیای‌ حقوق‌ عامه‌ اشخاص بوده به جد از سوی دادستانی رصد و پیگیری می شود.

افتتاح 9 پروژه در شهرستان پارس آباد

در ادامه این نشست فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد نیز از افتتاح چند پروژه در سطح این شهرستان توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج خبر داد و گفت: بر این اساس ۴۰ هزار پروژه در سطح کشور از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادنی سازمان بسیج انجام خواهد شد که سهم شهرستان پارس آباد از این تعداد ۹ پروژه می باشد.

سرهنگ پاسدار حسن نوری همچنین از شناسایی ۵۶ پروژه دیگر در سطح شهرها و روستاهای شهرستان پارس آباد خبر داد که در راستای پیشرفت و توسعه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج انجام خواهد شد.

ثبت 23 آثار تاریخی و باستانی در پارس آباد

سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری پارس آباد نیز در این نشست با بیان اینکه ۲۳ مورد آثار تاریخی و باستانی در این شهرستان به ثبت رسیده است از شناسایی ۱۰۷ آثار دیگر خبر داد که ۴۳ مورد از این آثار قابل ثبت می باشد.

علی رضا ارژنگی ضمن تاکید بر احداث موزه مردم شناسی، بر ضرورت ساماندهی تپه تاریخی نادرشاه و آزادسازی این منطقه گردشگری از حصار امنیتی نیروی انتظامی در جهت بازدید عموم مردم و گردشگران تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، در پایان این نشست از تعدادی خانواده شهدا و جانبازان و همچنین کارمندان و روسای ادارات، امام جمعه، فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی، هنگ مرزی و اطلاعات شهرستان به پاس تلاش های صورت گرفته تجلیل بعمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه