English

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه:

صاحبان تریبون‌ها از پمپاژ مسائل منفی جامعه خودداری کنند

بهرام سلیمانی از صاحبان تریبون‌ها خواست از پمپاژ مسائل منفی مانند تحریم‌ها به جامعه خودداری کنند و به فکر تزریق آرامش به جامعه باشند.

صاحبان تریبون‌ها از پمپاژ مسائل منفی جامعه خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل سیاسی استانداری کرمانشاه بابیان اینکه در شرایط کنونی نباید به دنبال دعواهای سیاسی و اشاعه مسائل منفی جامعه باشیم، ابراز داشت: صاحبان تریبون نیز نباید این‌قدر اخبار تحریم و مسائل منفی را به جامعه پمپاژ کنند.

بهرام سلیمانی در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی طی 40 سال اخیر همواره با مشکلات زیادی از سوی استکبار مواجه بوده، افزود: این مشکلات ناشی از تفاوت ارزش‌های ما با غرب است. ما قصد داریم دنیای خود را آن‌طور که می‌خواهیم و بر پایه تعامل سازنده و عزتمندانه با دنیا بسازیم.

وی بابیان اینکه دشمن با تحمیل جنگ روانی و اقتصادی قصد دارد به اهداف خود علیه نظام ما برسد، تنها راه عبور از شرایط فعلی را اتحاد بین مسئولین و مردم دانست.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در ادامه ضمن دفاع از برجام، اظهار کرد: دولت بااقتدار تمام و در سایه هدایت مقام معظم رهبری کار بزرگ و پیچیده‌ای به نام برجام را به نتیجه رساند که یکی از توافقات بزرگ بین ایران و شش کشور قدرتمند دنیا بود.

به گفته سلیمانی، اگر امروز شاهد نانجیبی و عهدشکنی آمریکا در موضوع برجام هستیم، بیانگر درست بودن تصمیم نظام در برجام است.

وی معتقد است اگر برجام نبود اکنون ایران نیز مانند چند کشور دیگر هنوز از فصل هفت منشور سازمان ملل خارج نشده بود و شرایط خوبی نداشت.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه با بیام اینکه تأثیرات مثبت برجام در کشور مشهود بود و باعث شد اروپا، منصفان دنیا و حتی برخی نخبگان آمریکا با رفتار نابخردانه ترامپ مقابله کنند، یادآوری کرد: شرایط خوب و مثبت اقتصادی بعد از برجام در کشور حاکم بود و در حال طی کردن مسیر آرامش و توسعه بودیم که ترامپ برخی معادلات را بر هم زد.

سلیمانی از رأی اخیر لاهه به نفع ایران هم یادکرد که متأسفانه علی‌رغم دستاورد بزرگی که بود در رسانه‎ها به‌خوبی منعکس نشد و عنوان کرد: اخبار خوبی ازاین‌دست باید بیشتر از اخبار مخرب که ذهن مردم را مشغول می‌کند در جامعه منعکس شود.

وی بابیان اینکه مردم نباید از توفیقات این‌چنینی که نظام به دست می‌آورد غافل باشند، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی نباید با حاشیه پراکنی، تمرکز مسئولین را از رصد برنامه‌های دشمن برهم بزنیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه از شرایط کنونی کشور به‌منزله خودرویی یادکرد که در مسیر سنگلاخی در حال حرکت است و افزود: امروز درعین‌حالی که باید اختلاف‌سلیقه‌ها را به رسمیت بشناسیم، اما جای دعواهای سیاسی و جناحی نیست.

وی معتقد است، در شرایط فعلی کشور فقط باید به فکر افزایش دل‌بستگی مردم به‌نظام باشیم و مسئولین نیز باید قدرت خود را حفظ کنند و در برابر رجزخوانی آمریکا و تبلیغات مسائل منفی جامعه، قالب تهی نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی