English

مدیرعامل نساجی مازندران علت فروش باشگاه را توضیح داد

صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، با وجود تلاش های قبلی برای مسکوت ماندن این موضوع، تایید کرد که فروش این باشگاه تصمیمی جدی توسط حدادیان مالک آن است.

مدیرعامل نساجی مازندران علت فروش باشگاه را توضیح داد

به گزارش خبرگزاری موج، صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره فروش این باشگاه و اینکه آیا این اقدام برای آرام کردن جایگاه ها بوده یا تصمیم جدی مالک حدادیان صحبت کرده است.

درودگر گفت که سه بار با حدادیان صحبت کرده و از او خواسته است که این موضوع را مسکوت نگه دارد، اما حدادیان اصرار داشته است که فروش را ادامه دهد.

مدیرعامل با اشاره به اینکه با وجود صرف نزدیک به 70 میلیارد تومان در سال 1400، معاونت دارایی اعلام کرد که این هزینه ها غیرقابل قبول است و باید مالیات پرداخت شود.

به گفته درودگر، حدادیان نه تنها مالیات شرکت خودش را پرداخت، بلکه مالیات باشگاه نساجی را نیز جداگانه پرداخت کرد.

او همچنین مدعی شد که فروش باشگاه نساجی واقعی بوده و ربطی به آرام شدن سکوها ندارد. به تیم قول داده شده بود که یک قطعه زمین برای حدادیان بسازد، اما تابلویی که نشان دهنده این بود پایین کشیده شد و به بیرون پرتاب شد که درودگر آن را توهین تلقی کرد.

زمانی که تیم نساجی قصد حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشت، هیچ شرکتی در استان مازندران حاضر به اسپانسر 30-40 میلیارد تومانی نشد. 

درودگر همچنین خاطرنشان کرد: زمانی که نساجی جام حذفی را برد، حدادیان به بازیکنان جایزه داد. مردی بعد قول داد که 600 میلیون تومان جایزه بدهد اما حدادیان فقط 300 میلیون از جیبش پرداخت کرد.

درودگر در پاسخ به این سوال که باشگاه نساجی تا چه زمانی از سیدمهدی رحمتی حمایت می کند، گفت که با قدرت به حمایت و کمک او ادامه می دهیم و به نقل از سرمربیان گذشته و مالکانی که آمده و رفته اند اما نتوانسته اند شرایط باشگاه را بهبود ببخشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه