English

مدیرعامل نساجی:

نساجی شانس صعود به عنوان تیم دوم گروه را دارد

صادق درودگر، مدیرعامل نساجی مازندران اظهار امیدواری کرد که این تیم به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

نساجی شانس صعود به عنوان تیم دوم گروه را دارد

به گزارش خبرگزاری موج، صادق درودگر ، مدیرعامل نساجی مازندران  پیش از سفر این تیم به ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی تیمی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کند قطعا با انگیزه موفقیت برای کشورشان قدم به این مسابقات می‌گذارد و نساجی هم از این قاعده مستثنی نیست. نساجی تمرینات خوبی را برای دیدار مقابل نوبهار پشت سر گذاشته و دنبال کسب برد در این دیدار هستیم.

او درباره این که آیا نساجی برای این دیدار ریکاوری ذهنی شده است یا خیر؟ ادامه داد: اغلب بازیکنان نساجی حرفه‌ای هستند و با این موضوع برخورد مناسب خواهد داشت. در دو بازی اخیر که شکست خوردیم بازیکنان خیلی تلاش کردند اما شانس با آن‌ها یار نبود. مطمئن باشید این اتفاق به پایان خواهد رسید و تمام تلاش ما این است که شادی را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

مدیرعامل نساجی درباره این که نساجی شانس صعود به عنوان تیم دوم را از گروه خودش دارد؟ گفت: قطعا به این موضوع امیدوار هستیم و بعد از بازی و کسب برد با شما صحبت خواهم کرد.

رحیم دست نشان، مدیر پیشکسوتان نساجی مازندران نیز در آستانه سفر این تیم به ازبکستان برای دیدار مقابل نوبهارنامانگان ازبکستان اظهار کرد: نساجی برای اولین بار به لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است و این نشانه زحمات مالک و اعضای هیات مدیره و کادر فنی نساجی است که این اتفاق افتاده است.

او ادمه داد: این سومین بازی نساجی در این مسابقات است. نوبهار تیم بسیار خوبی است و نساجی بازی سختی را مقابل این تیم در پیش خواهد داشت. تیم ازبکستانی دست و پا بسته نخواهد بود و اگر بازیکنان نساجی به خودباوری رسیده باشند که ما می‌توانیم مقابل نماینده ازبکستانی نتیجه بگیریم قطعا دست پر به تهران باز خواهیم گشت و حتی کسب نتیجه تساوی مقابل این تیم نتیجه خوبی خواهد بود.

دست نشان درباره شرایط نساجی پیش از این دیدار افزود: طبیعی است که نساجی مشکلاتی هم دارد که من نمی‌توانم آنها را بازگو کنم زیرا تیم‌هایی که در ایران با آن‌ها بازی داریم از این نقاط ضعف استفاده خواهند کرد. با رحمتی هم که صحبت کردیم حرف‌های منطقی داشت. در چند پست دچار مشکل هستم و باید هرچه زودتر آن‌ها را برطرف کنیم. امیدوار هستم تیم نساجی هم در دیدار نوبهار به موفقیت برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه