English

سرمربی نساجی:

برابر تیم نوبهار بازی سختی داریم/ازبکستان پیشرفت خوبی داشته است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ابراز داشت: برابر نوبهار بازی سختی داریم اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا با امتیاز از بازی خارج شویم.

برابر تیم نوبهار بازی سختی داریم/ازبکستان پیشرفت خوبی داشته است

به گزارش خبرگزاری موج، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نوبهار ازبکستان اظهار کرد: با یکی از بهترین تیم‌های گروه بازی داریم. آنها به لحاظ فیزیکی و دوندگی خیلی خوب‌اند و کیفیت خوبی دارند و توانستند چهار امتیاز در دو بازی کسب کنند.

او ادامه داد: بازی سختی داریم اما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا چیزی که شایسته نساجی و هوادارانش است ارائه داده و با امتیاز از بازی خارج شویم.

سرمربی نساجی مازندران درباره وضعیت تیمش گفت: تیم خیلی خوبی هستیم، همان‌ طور که در دو بازی قبل نشان دادیم فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. مصمم هستیم فردا یک بازی خوب، قوی و محکم از خود نشان دهیم.

رحمتی درباره سختی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر دو مقوله جداست. فرق ما با نوبهار این است که نوبهار در هفته بیست‌وسوم لیگ ازبکستان است و ما در هفته ششم قرار داریم. تیمی هستیم که دستخوش تغییرات زیادی شده و بازیکنان جوان زیادی به ما اضافه شدند و مطمئناً تا هفته بیست‌وسوم به جایگاه بهتری می‌رسیم.

او اضافه کرد: فردا در انتهای بازی آمار نشان می‌دهد که ما تیم تدافعی هستیم یا نوبهار. فوتبال بر این پایه خلق شده که به تیم حریف موقعیت گل ندهید و موقعیت گل ایجاد کنید.

رحمتی درباره پیشرفت فوتبال ازبکستان عنوان کرد: بعد از چندین سال حضورم در رده‌های مختلف تیم ملی ایران، به ازبکستان تبریک می‌گویم که پیشرفت خوبی هم به لحاظ زیرساختی و هم فنی در فوتبال داشتند.

همچنین سعید بیگی، بازیکن تیم نساجی ایران، هم در این نشست گفت: هفته‌های اخیر از بدشانسی نتیجه نگرفتیم اما ما فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم. دنبال این هستیم یک بازی خوبی انجام دهیم و با دست پر برگردیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه