English

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

نساجی یک - نوبهار ۳

نساجی ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نوبهار رفت که با شکست مقابل نماینده ازبکستان، امیدهایش برای صعود به مرحله حذفی از بین رفت.

نساجی یک - نوبهار ۳

به گزارش خبرگزاری موج، نساجی ایران امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان نوبهار ازبکستان بود که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک نماینده ازبکستان به پایان رسید. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده ازبکستان به پایان رسیده بود. با این نتیجه نوبهار ۱۰ امتیازی شد و نساجی ۳ امتیازی باقی ماند تا باتوجه به اختلاف ۷ امتیازی شاگردان رحمتی با رده دوم و دو بازی باقی مانده از مرحله گروهی، نساجی در صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ناکام بماند.

گل‌ها: محمدرضا آزادی در دقیقه ۶۸ برای نساجی و گلبان در دقیقه ۸ و اورانوف در دقیقه ۲۰ و ۴۸ برای نوبهار

کارت زرد: ایوانوویچ از نوبهار

کارت قرمز: -

ترکیب نساجی ایران: رشید مظاهری، امیر جان‌ملکی، مرصاد سیفی، وحید محمدزاده، اسماعیل بابایی، مهرداد عبدی، فرشید اسماعیلی (نونو، دقیقه ۵۳)، حسین زامهران (آریا برزگر، دقیقه ۶۴)، محمدرضا آزادی، محمدرضا عباسی، سعید غلام‌علی‌بیگی.

ترکیب نوبهار ازبکستان: یوسوپوف، ایوانوویچ، یولداشف، ایگور گلبان، میلویچ، اسماعیلف (عبدومانوپوف، دقیقه ۷۸)، بولتابوئف، جوکیچ، اورانوف، عبدخلیقوف (سبیرجانوف، دقیقه ۷۸).

نیمه اول:

در حالی که ساعت ۱۷:۳۰ برای آغاز این دیدار اعلام شده بود اما این بازی با حدود ۱۰ دقیقه تاخیر شروع شد.

دقیقه ۶: حسین زامهران در گوشه محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت سر ضرب او در زاویه بسته با واکنش دروازه‌بان نوبهار دفع شد.

دقیقه ۸ (گل اول نوبهار): روی دفع توپ ناقص و اشتباه بازیکنان نساجی در جمع کردن توپ سوم، ایگور گلبان با شوتی سر ضرب دروازه رشید مظاهری را باز کرد.

دقیقه ۱۴: روی ارسال بلند ایستگاهی نساجی، پرش بلند مهرداد عبدی منجر به اشتباه انداختن یوسوپوف، دروازه‌بان نوبهار شد اما بازیکنان نساجی روی توپ برگشتی تعلل کردند و نتوانستند گل‌زنی کنند.

دقیقه ۲۰ (گل دوم نوبهار): اورانوف که روی گل اول نوبهار هم تاثیرگذار بود، توانست در فضای پشت مدافع راست و مدافع میانی نساجی صاحب توپ شود و در موقعیتی تک به تک با رشید مظاهری، گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۳۱: ارسال سیفی به داخل محوطه جریمه نوبهار با ضربه سر آزادی همراه شد اما این توپ با اختلاف نسبتا کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: ارسال دیگری از سوی بازیکنان نساجی به ضربه سر چکشی محمدرضا آزادی منتهی شد اما این ضربه زاویه نداشت تا یک موقعیت خوب برای نساجی از دست برود.

دقیقه ۴۱: شوت زامهران در داخل محوطه جریمه نوبهار با اختلاف از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

 

نیمه دوم:

دقیقه ۴۶ (گل سوم نوبهار): نماینده ازبکستان از همان ابتدای نیمه دوم بازی را تهاجمی آغاز کرد و نهایتا روی اشتباه محمدزاده در دفع توپ، ارسال دقیق بازیکن نوبهار و در ادامه درخشش اورانوف، او توانست گل سوم نوبهار را به ثمر برساند.

دقیقه ۴۹: روی اشتباه دروازه‌بان نوبهار در دفع توپ، محمدرضا آزادی در موقعیت دروازه‌خالی قرار گرفت اما توپ به شکلی به او برخورد کرد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: ارسال حسین زامهران روی محوطه جریمه نوبهار با ضربه سر مهرداد عبدی همراه شد اما این توپ با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴: روی حرکت دیگری از اورانوف، نوبهار صاحب یک ضدحمله خطرناک شد که در نهایت اسماعیلف در موقعیت تک به تک دروازه مظاهری را باز کرد اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

دقیقه ۶۸ (گل اول نساجی): ارسال دقیق عباسی به تیر دوم نوبهار با ضربه سر محکم محمدرضا آزادی همراه شد تا بالاخره قفل دروازه نوبهار باز شود.

دقیقه ۷۱: محمدرضا آزادی در دو موقعیت خودش را در شرایط گل‌زنی قرار داد اما شوت‌های او در هر دو موقعیت به مدافعان نوبهار برخورد کرد.

دقیقه ۷۹: شوت سیفی از پشت محوطه جریمه نوبهار با واکنش ضعیف دروازه‌بان این تیم دفع شد.

دقیقه ۵+۹۰: شوت آریا برزگر از نزدیکی دروازه نوبهار در اختیار دروازه‌بان حریف قرار گرفت.

نیمه دوم ۸ دقیقه وقت اضافه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه