English

کامرانی‌ فر:

مسئولان وزارت بهداشت مجوز حضور تماشاگران را صادر کنند

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: از مسئولان وزارت بهداشت تقاضا دارم که مجوز حضور تماشاگران را صادر کنند تا آنها مجوز حضور در استادیوم‌ها را داشته باشند.

مسئولان وزارت بهداشت مجوز حضور تماشاگران را صادر کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص این که باشگاه‌ها می‌توانند مدیریت تبلیغات محیطی را برعهده بگیرند و با انجام این کار مشکلات مالی آنها حل می‌شود، اظهار داشت: این اتفاق با دستور عزیزی خادم صادر شده است و هر شرایطی که باعث بهتر شدن وضعیت باشگاه‌ها شود، فدراسیون کمک می‌کند.

وی در خصوص اینکه در دو یا سه ماه آینده ممکن است VAR را داشته باشیم یا خیر، گفت: چند روز قبل به کسانی که نمایندگی مورد تایید فیفا را برعهده دارند، فراخوان زدیم تا بتوانیم به این فرایند برسیم. یکی از الزامات در فوتبال ما VAR است و تلاش می‌کنیم که با ارسال نامه‌هایی که در بحث آموزش داوران است، بتوانیم کلاس ها هر چه زود تر برگزار کنیم و خدمات بعدی هم داشته باشیم. امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد. تلاش می کنیم که شرکتی که مورد تایید فیفا است را به عنوان شرکت پایه قرار دهیم و بتوانیم همه ورزشگاه را تجهیز کنیم.

کامرانی‌فر در خصوص برنامه‌ریزی صورت گرفته برای دیدار ایران و عراق در بازی‌های مقدماتی جام جهانی که در بهمن ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت:جلسه ای برگزار شد و برنامه‌ریزی‌هایی با حضور روسا برای این امر از طرف فدراسیون صورت گرفته تا بتوانیم برنامه‌های مدنظر را به نمایش بگذاریم. ان‌شاءالله بتوانیم میزبانی خوبی در حضور رییس فیفا و روسای فدراسیون داشته باشیم. امیدواریم که بتوانیم جشن صعود هم در آن دیدار بگیریم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص حضور تماشاگران در بازی‌های آینده لیگ برتر عنوان کرد: در بحث هواداران سازمان لیگ نظرشان بر این است که هرچه زودتر آنها وارد ورزشگاه شوند، ولی برای حضور آنها وزارت بهداشت باید در این مورد تاییدیه خود را صادر کند و به فدراسیون بدهد. جلساتی برگزار شده است که از یک سوم ورزشگاه با رعایت پروتکل ها استفاده شود. از مسئولان وزارت بهداشت تقاضا دارم که مجوز حضور تماشاگران را صادر کنند تا آنها مجوز حضور در استادیوم‌ها را داشته باشند.

وی که  با رادیو تهران گفت و گو می کرد، ادامه داد: امیدواریم که در بازی‌های آینده تیم ملی در حضور اینفانتینو بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم و شاهد حضور تماشاگران و حتی بانوان در ورزشگاه ها باشیم. برای شکل گرفتن این موضوع دو بحث مهم وجود دارد، بحث حضور تماشاگران و بانوان در ورزشگاه ها است و در زمان حضور او بحث اساسنامه ها هم نهایی شده باشد، این دو موضوعاتی است که فیفا به آن ها تاکید دارد. امیدوارم در حضور او بتوانیم این مسائل را حل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی