English

لیگ دسته یک فوتبال کشور؛

صدرنشینی خیبر و ملوان در روزهای تیره ماشین سازی و پارس جنوبی

هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور با برگزاری ۹ بازی به اتمام رسید.

صدرنشینی خیبر و ملوان در روزهای تیره ماشین سازی و پارس جنوبی

 به گزارش خبرگزاری موج، از هفته سوم رقابت‌های لیگ آزادگان، ۹ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و تیم‌های خیبر خرم آباد و ملوان بندرانزلی با ۹ و ۷ امتیاز در جایگاه اول و دوم جدول رده‌بندی ایستادند و سه تیم مس شهر بابک، پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز هم بدون امتیاز به ترتیب در رده‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم جدول قرار گرفتند.

اما در هفته سوم این رقابت‌ها، دیدار دو تیم شهرداری همدان و آرمان گهر سیرجان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ماشین سازی تبریز در خانه بازهم متحمل شکستی دیگر شد و ابن‌بار دو بر یک مغلوب شاگردان فرشاد پیوس در شهرداری آستارا شد. شاگردان مازیار زارع در ادامه روند خوب خود با یک گل از سد قشقایی شیراز گذشتند و با ۷ امتیاز خود را در کورس بالانشینان نگه داشتند.

اما در مهم‌ترین دیدار هفته، سایپا دو بر یک از سد مس کرمان گذشت تا هم سعید اخباری اولین پیروزی خود را در تهران جشن بگیرد و هم مسی‌های کرمان با فرزاد عاشوبی در وضعیت خطر قرار گیرند.

اما شاگردان میلاد بلادی هم در این هفته با یک گل از سد تیم شمس آذر قزوین گذشتند. خیبر مدعی خرم آباد هم دو بر یک از سد استقلالی‌های خوزستان گذشتند با ۹ امتیاز مقتدرانه صدرنشین باقی ماندند.

شاگردان علی‌اصغر کلانتری در خوشه طلایی ساوه هم با پیروزی دو بر یک برابر مس شهر بابک دومین پیروزی خود را جشن گرفتند و خود را در زمره مدعیان قرار دادند.

دیدار شاگردان پیروز قربانی در رایکا بابل و شاهین شهرداری بوشهر نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

همچنین با شکست دو بر یک پارس جنوبی جم در برابر یاران ابراهیم اشکش در استقلال ملاثانی، تیره روزی‌های نماینده بوشهر در این فصل از رقابت‌های لیگ یک ادامه پیدا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه