English

برگزاری فینال مسابقات فوتبال رده سنی نونهالان درخمینی شهر

رییس هیات فوتبال شهرستان خمینی‌شهر از برگزاری فینال مسابقات فوتبال رده سنی نونهالان درخمینی شهر خبر داد.

برگزاری فینال مسابقات فوتبال رده سنی نونهالان درخمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ریاست هیات فوتبال شهرستان خمینی شهر  اظهار کرد: فینال مسابقات فوتبال رده سنی نونهالان روز گذشته در چمن قدس خمینی شهر با حضور دوتیم سپاهان ب و پاس بر گزار شد.

وی  در خصوص برگزاری فینال مسابقات فوتبال نونهالان گفت: برگزاری مسابقات فوتبال باعث پیشرفت ورزش فوتبال می‌شود و تیم‌ها برای مسابقات آینده با آمادگی بیشتری در مسابقات حضور پیدا می کنند.

رییس هیات فوتبال شهرستان خمینی‌شهر از برگزاری مسابقات فوتبال در دیگر رده های سنی خبرداد و افزود: با تلاش مسئولان کمیته های هیات پیشرفت خوبی در ورزش فوتبال شهرستان شاهد هستیم و در زمانی نزدیک یک رویداد مهم در این زمینه رقم خواهیم زد .

به گزارش موج؛ فینال مسابقات رده سنی نونهالان با حضور پیشکسوتان و بنیانگذار فوتبال شهرستان خمینی شهر حاج محمود گرجی برگزار شد.

فینال مسابقات نونهالان با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم سپاهان ب پایان یافت و قهرمان این دوره از مسابقات شد،همچنین کاپ بهترین بازیکن به حسام عزیزی از تیم پاس ،کاپ اخلاق به تیم مهربین تعلق گرفت و امیرحسین نعمتی از تیم سپاهان ب و ایمان چراغ پور از تیم توانا زرین تندیس آقای گل را دریافت نمودند.

مسابقات نونهالان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی