English

کارشناس داوری فوتبال در گفتگو با موج :

جابجایی مسئولان کمیته های داوری از دلایل افت داوری است

کارشناس داوری فوتبال افت داوری در شهرستان‌ها را نتیجه کم کاری مدیران و جابجایی پی در پی مسئولان کمیته های داوری فوتبال برشمرد.

جابجایی مسئولان کمیته های داوری از دلایل افت داوری است

نوذر رود نیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در بحث داوری فوتبال شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: شهرستان خمینی شهر در  زمینه پرورش داوران فوتبال بسیار فعال است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که داوری شهرستان ها در سالهای اخیر افت داشته ادامه داد: یکی از دلایل افت داوری کم کاری مدیران شهرستانی است که می توانند باوجود ارزش‌های بالقوه ای  که در قشر ورزشی مشهود است  و باید به ارزش‌های بالفعل تبدیل شود،اما این‌امر مغفول مانده  و لازم است هیات فوتبال استان نیز در این راه همکاری و همیاری با هیات های فوتبال شهرهای استان را داشته باشد.

کارشناس داوری فوتبال از اشکالات داوری استان و شهرستانها  را جابجایی مسئول کمیته داوران خواند و توضیح داد: زمانی که مدیر یک کمیته مرتب تغییر پیدا می کند فرصت ارزیابی و تشخیص از او  گرفته  می شود و ان‌مدیر  نمی توان تشخیص دهد کدام فرد توانایی داوری در زمینه فوتبال را دارد.

نوذر رود نیل با بیان این مطلب که مدیریت در یک عرصه نقش مهمی در پیشرفت آن دارد افزود: خمینی شهر در قسمت کمیته داوران شهرستان مدیر توانمدی مانندآقای وحید مالکی را دارد که فعالیت‌های چشمگیری در زمینه داوری فوتبال شهرستان انجام داده است.

وی تصریح کرد: کمیته داوران فوتبال شهرستان خمینی شهر در سال 12 کلاس داوری برگزار می کند که بسیار جای خرسندی بوده ودر مرتبه کشوری از وجود داوران خوبی برخوردار است.

کارشناس داوری فوتبال در پایان گفت: هیات فوتبال استان اصفهان به دنبال یک برنامه ریزی جامع جهت تربیت داوران خبره و درجه یک جهت شرکت در داوری‌های کشوری و لیگ‌برتر است.

به گزارش موج؛ کلاس داوری درجه 3  که به همت وحید مالکی ریاست کمیته داوران فوتبال شهرستان خمینی‌شهرتشکیل شد، با حضور 19 شرکت کننده طی سه روز با مدرسی ایرج نظری داور بین المللی و مدرس و ناظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از تاریخ 19 الی 21آبان در سالن اجتماعات هیات فوتبال شهرستان خمینی‌شهر برگزار شد.

لازم به ذکر است هر نوزده شرکت کننده خانم و آقا  با ممتحن عملی این دوره سید احمد صالحی نمره قبولی داوری درجه 3را کسب نمودند.

فوتبال خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه