English

لطفا عاملان خیانت به پرسپولیس را مشخص کنید/ جونیور براندائو را چه کسی در کاسه پرسپولیس گذاشت

جونیور براندائو مهاجم برزیلی سابق پرسپولیس طی مذاکراتی از این تیم جدا شد و حال دست هایی که این بازیکن را به پرسپولیس آوردند هنوز پشت پرده باقی مانده است.

لطفا عاملان خیانت به پرسپولیس را مشخص کنید/ جونیور براندائو را چه کسی در کاسه پرسپولیس گذاشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج، در فصل نقل و انتقالات عرب به عنوان مدیر عامل پرسپولیس وظیفه جذب بازیکنانی که سرمربی تیم خواستار به خدمت گرفتن آنها بود را بر عهده داشت. در آن زمان همه اهالی فوتبال می دانستند که پرسپولیس به یک مهاجم هدف نیاز دارد(خرید مهاجم برای پرسپولیس، واجب تر از نان شب) تا بتواند روند خوب خود را در لیگ برتر ادامه دهد.

در آن دوران هر روز گزینه هایی برای خط حمله پرسپولیس معرفی می شدند و رسانه ها گمانه زنی هایی در ارتباط با جذب مهاجم برای پرسپولیس انجام می دادند.

در نهایت پس از هفته ها جونیور براندائو در 28 مرداد به پرسپولیس پیوست. انتقالی که فقط برای جونیور براندائو و احتمالا افرادی که وی را به پرسپولیس آوردند منفعت داشت.

این نقل و انتقال از چند زاویه به پرسپولیس ضربه وارد کرد.

اولین منظر آن را می توان اینگونه دید که با جذب جونیور پرسپولیس مهاجم دیگری را جذب نکرد و با امید به بازی این مهاجم برزیلی تیم را راهی مسابقات لیگ برتر کرد. همانگونه که تا اینجای فصل مشخص است این اتفاق باعث شد پرسپولیس نسبت به فصل هایی که حتی پنجره نقل و انتقالاتش بسته بود در خط حمله بی رمق تر ظاهر شود و به دلیل عدم وجود مهاجمی مناسب در کنار علیپور موقعیت های فراوانی را تا اینجای فصل از دست بدهد و امتیازات مهمی را تقدیم حریفان کند.

از زاویه دیگر حضور جونیور باعث شد پرسپولیس سهمیه بزرگسالانش تکمیل شود و به ناچار از چند بازیکن خود خداحافظی کند.

البته زاویه دیگری که این پرونده دارد هزینه ای است که در شرایط کنونی کشور و کمبود ارز و سایر مشکلات بر دوش پرسپولیس گذاشت. هزینه ای که می توانست در جایی بهتر، برای بازیکنی بهتر و ... خرج شود.

اما سوال اصلی اینجاست که چه کسی یا کسانی در آوردن این بازیکن ضعیف به تیم پرسپولیس دست داشته اند و از این انتقال چه چیزی عاید آنها شده است.

با نگاهی به عملکرد جونیور در فصل های گذشته از همان ابتدا باید مدیران و مسوولان وقت پرسپولیس پی می بردند که این بازیکن برای پرسپولیس مناسب نیست، اما چرا این بازیکن در نهایت جذب پرسپولیس شد؟ در ادامه عملکرد این مهاجم ضعیف برزیلی را قبل از حضورش در پرسپولیس بررسی خواهیم کرد:

بازی نکردن جونیور در لیگ بلغارستان، انجام شش بازی در سری آ و دو بازی در جام حذفی برزیل بدون گل زده و البته دو گل زده در 14 بازی لیگ ایالتی در همین فصل عملکرد جونیور پیش از حضور در پرسپولیس است.

با تمام اطلاعاتی که از این بازیکن در دست بود بازهم پرسپولیس این بازیکن را جذب کرد! بازیکنی که حتی در مهارت های ابتدایی فوتبال مشکل داشت و در مدت حضور خود در پرسپولیس داغ دادن یک پاس صحیح، یک کنترل توپ مناسب، یک شوت خوب و ... را بر دل هواداران پرسپولیس گذاشت تا جایی که پس از چند هفته حضور خیل عظیمی از هواداران پرسپولیس نیمکت نشینی وی و بازی دادن به جوانان پرسپولیس را تجریح می دادند.

به گزارش موج، این انتقال هم پرسپولیس را نسبت به فصل های گذشته ضعیف تر کرد و هم مبلغ هنگفتی را بر دوش باشگاه پرسپولیس قرار داد و در نهایت این بازیکن با توافقی 102 هزار دلاری از پرسپولیس جدا شد. اما خواسته هواداران پرسپولیس همچنان باقی است، اول آنکه مشخص شود چه شخص یا اشخاصی در امضای این قرارداد نقش داشته اند و دوم جذب یک مهاجم شش دانگ برای نیم فصل دوم پرسپولیس که روزهای گرم فوتبال پرسپولیس دوباره احیا شده و به روند موفقیت هایش در لیگ برتر و آسیا برگردد.

مطمئنا تمامی دوست داران پرسپولیس از محمد حسن انصاری فر تقاضا دارند تا روشن شدن موضوع این نقل و انتقال پرونده جونیور براندائو را پیگیری کند و این اشخاص را حداقل به هواداران معرفی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    همین پول و‌ میدادن واس تیم پایه
    واقعا عرب اومد پرسپولیس و نابود کنه و کرد

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه