English

پندار خمارلو در گفتگو با موج؛

در حال بررسی گزینه های میزبانی هستیم

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ارتباط با انتخاب زمین برای بازی پرسپولیس و الهلال عربستان در رقابت های جام باشگاه های آسیا ،گفت: در حال بررسی گزینه های متفاوت برای میزبانی هستیم.

در حال بررسی گزینه های میزبانی هستیم

پندار خمارلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج در ارتباط با انتخاب زمین میزبان برای بازی پرسپولیس با الهلال عربستان گفت: در حال حاضر بر روی گزینه های متفاوت در حال کار هستیم، از کشور های عربی و غیر عربی ، همسایه ها محاسن و ایرادات کشور های مختلف را در کنار هم می گذاریم و در نهایت بهترین گزینه برای میزبانی پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا را انتخاب خواهیم کرد.

وی در ارتباط با احتمال میزبانی ترکمنستان یا تاجیکستان گفت: این دو کشور هم از گزینه های احتمالی برای میزبانی هستند و در حال حاضر شانس برابری با سایر گزینه ها دارند.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس احتمال میزبانی امارات را در حد صفر دانست و افزود: تجربه نشان داده امارات به ما زمین نمی دهد و همچنین گرمای هوای این کشور گزینه مناسبی برای ما نیست.

به گزارش موج با توجه به شرایط مسقط در مرحله نخست و حضور مناسب تماشاگران عربستانی در استادیوم و همچنین وضعیت نابسامان کشور های عربی با قطر به نظر می رسد کشورهای همسایه شمالی کشورمان میزبان پرسپولیس برای بازی با الهلال باشند.

سهمیه بزرگسالان پرسپولیس تکمیل شد و به دنبال بازیکن زیر 23 سال هستیم

خمارلو در ارتباط با وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: آخرین نقل و انتقالی که پرسپولیس انجام داد شایان مصلح بود و قطعا در بزرگسالان بازیکنی جذب نخواهد شد و اگر بخواهیم بازیکن دیگری جذب کنیم مطمئنا بازیکن زیر 23 سال است.

وی در ارتباط با گزینه های احتمالی برای جذب بازیکن زیر 23 سال اضافه کرد: گزینه خاصی در حال حاضر مدنظر پرسپولیس نیست، برای بازیکن زیر 23 سال تیم ها عجله ای ندارند و ما هم اندکی صبر می کنیم و با توجه به اینکه زمان بیشتری هم داریم بررسی های بیشتری انجام می دهیم و اگر بازیکن مناسبی بود برای عقد قرار داد با وی اقدام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه