English

خرید مهاجم برای پرسپولیس، واجب تر از نان شب

تیم پرسپولیس که در اردوی پیش فصل خود قرار دارد در دو بازی دوستانه مقابل سایپا و نیروی زمینی قرار گرفت که این دو دیدار ضعف پرسپولیس در خط حمله را برای همگان روشن ساخت.

خرید مهاجم برای پرسپولیس، واجب تر از نان شب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پرسپولیس پس از پایان فصل گذشته با اتفاقات زیادی مواجه شد و تغییر در کادر فنی این تیم مهم ترین اتفاقی بود که در این چند ماه برای پرسپولیس اتفاق افتاده است.

پس از خرج برانکو از پرسپولیس گابریل کالدرون هدایت سرخپوشان را بر عهده گرفت و از همان ابتدا به گرفتن بازیکنی در خط حمله اصرار داشت و گزینه های مختلفی را برای پر کردن این جای خالی به مدیران پرسپولیس معرفی کرد.

پرسپولیس که در ترکیه اردوی چند روزه ای برگزار کرده بود و بنا به دلایلی نتوانست بازی دوستانه ای در این کشور برگزار کند جام شهدا را موقعیت مناسبی دید برای محک زدن جدی تر خود و پی بردن به نقاط ضعف احتمالی تیم قبل از آغاز لیگ برتر.

بررسی اجمالی این دو بازی که به نوعی رونمایی از پرسپولیس کالدرون بود دو نکته مهم داشت: اول آنکه عدم هماهنگی در خط دفاع به شکل واضحی به نظر می آمد که با توجه به عدم حضور سید جلال حسینی در ترکیب پرسپولیس و اضافه شدن بازیکنانی جدید در این پست و عدم هماهنگی آنها در کنار هم به نظر می آید که این مشکل برطرف شود و حتی پرسپولیس در این فصل خط دفاعی مستحکمتر از فصول گذشته را تجربه کند.

دوم ضعف شدید در خط حمله و نبود یک بازیکن شش دانگ و تمام کننده در خط حمله پرسپولیس. پرسپولیس در دیدار اول خود مقابل سایپا با اینکه چندین موقعیت خوب برای گلزنی داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت های خود به نحوی استفاده کنند تا گلی برای قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به ثمر برسانند. موقعیت هایی که اگر یک بازیکن شش دانگ در راس خط حمله پرسپولیس حضور داشت شاید چندین گل در آن بازی برای پرسپولیس به ثمر می رسید و نتیجه ای غیر از 2 بر صفر برای این دیدار رقم می خورد.

اما پرسپولیس در دیدار مقابل نیروی زمینی توانست 4 بار دروازه حریف خود را باز کند؛ اما این نکته حائز اهمیت است که تیم نیروی زمینی شاید تیمی نبود که پرسپولیس بتواند به طور جدی خط حمله خود را محک بزند. البته ذکر این نکته نیز بسیار مهم است که در این دیدار نیز پرسپولیس موقعیت های فراوانی را از دست داد.

با توجه به دو دیدار گذشته پرسپولیس و حضور این تیم در سه جام کمبود بازیکن در خط حمله این تیم به طور واضح به چشم می آید و این تیم قبل از آغاز فصل باید فکری برای جذب بازیکنی تمام کننده و در قد و قواره های پرسپولیس انجام دهد-درخواستی که چندین بار توسط کالدرون بیان شده است-تا در آینده با مشکلی به نام گلزنی مواجه نشود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • m.taj

    استقلال تو چند پست ب کل بازیکن نداره . پانزده بازیکن استقلال رو ازش گرفتند ب نوعی استقلال رو سلاخی کردند اونوقت پرسپولیس با اینهمه بازیکن هنوز دنبال دست کردن تو حق بیت المال هست

    • پرسپولیسی

      دادا فازت چیه؟
      از نیم فصل دوم تا الان قد 3 فصل اخیر پرسپولیس هزینه کردید
      انواع بازیکن خارجی و داخلی گرفتید
      تیمتون تیم نیس
      بیا پرسپولیسی شو ببین تو محدودیت ها قهرمان شدن چه حالی میده

  • پرسپولیسی غمگین

    ای کاش یکی از مسوولین اون زمان پرسپولیس این مطلبتون و می خوند اون زمان :(

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه