English

«آمرلی» با دوبله فارسی پخش می‌شود

سریال «آمرلی» با دوبله و زیرنویس فارسی، این روزها از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

«آمرلی» با دوبله فارسی پخش می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، سریال «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی بازیگر محبوبِ جهانِ عرب و دیگر بازیگران مشهور عرب، هم‌زمان با پخش جهانی؛ از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

«آمرلی» در کشور عراق فیلمبرداری شده‌ است و تمامی بازیگران آن از جمله مصطفی زمانی؛ تنها بازیگر ایرانیِ این سریال، به زبان «عربی» صحبت می‌کنند.  

 این سریال با دوبله‌ی فارسی  و همچنین با زبان عربی همراه با زیرنویس فارسی قابل دسترس است.

تا به حال سه قسمت از سریال «آمرلی» از شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمده است  و پخش آن در ایران و کشورهای عربی؛ هم‌چنان ادامه دارد.

از جمله گویندگان این سریال که به جای شخصیت‌های این سریال صحبت می‌کنند می‌توان به افرادی چون: امیر منوچهری، منوچهر زنده دل، تورج مهرزادیان، مریم صفی خانی، مهین برزویی، غلامرضا صادقی، نازنین یاری، شراره حضرتی، امیر عباس‌پیام، صنم نکواقبال، محسن بهرامی، مهیار ستاری و دیگر افراد مطرح عرصه‌ی دوبله؛ اشاره کرد.

پیش از این در خبرها اعلام شده بود که سریال «آمرلی» در سه روزِ هفته و ساعتِ ۸ شب پخش می‌شود؛ اما با توجه به مهیا شدن  هم‌زمان نمایش نسخه دوبله شده و عربی همراه با زیرنویس فارسی سریال «آمرلی» در روزهای جمعه و شنبه‌ی هر هفته ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم‌ نت منتشر می شود.  

«آمرلی» روایت‌گرِ عاشقانه‌ی یک خبرنگار عراقی برای یافتن راز زندگی‌اش در یک موقعیت جنگی است و در ژانر درام، عاشقانه و جنگی به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری ساخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه