English

خبرگزاری موج گزارش می‌دهد؛

آمستردام؛ فعالیت‌ افراد خلافکار و مافیا از دریچه‌ای دیگر/ آمستردام عاشقانه‌ای دیگر با چاشنی ترس

آمستردام از جمله سریال‌های شبکه خانگی است که با شخصیت‌پردازی دقیق و حرفه‌ای مخاطب را به دنیای زندگی خلافکارانی سوق می‌دهد که در این سال‌ها محل بحث، نقد و نظر در میان صاحبنظران و بدنه جامعه است.

آمستردام؛ فعالیت‌ افراد خلافکار و مافیا از دریچه‌ای دیگر/ آمستردام عاشقانه‌ای دیگر با چاشنی ترس

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج، شبکه‌ نمایش خانگی سال جدید را به سریال‌های متنوع، سرگرم‌کننده و مهیجی شروع کرده است، به‌طوری که هر کدام از شبکه‌ها منتظر هستند تا سریالی به پایان خود برسد تا بتوانند سریال مورد نظر خود را به صحنه نمایش در بیاورند.

سریال «آمستردام» یکی از آن سریال‌هایی است که از ابتدای اردیبهشت ماه به خانه‌ها راه پیدا کرده است و سعی دارد به دغدغه‌های اجتماعی بیش از پیش بپردازد. کارگردانی این سریال را مسعود قراگزلو برعهده دارد و بازیگرانی همچون هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌دوست، مهدی پاکدل، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، روشنک گرامی‌زاده و... در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. ترکیب بازیگران «آمستردام» پرستاره نیست، اما کنجکاوی‌ مخاطب را برمی‌انگیزد و تعدد بازیگران به طور قطع در استقبال مخاطبان تأثیر بسزایی خواهد داشت. سریال آمستردام محصول ۱۴۰۲ است که به صورت اختصاصی و در 15 قسمت به تهیه کنندگی مصطفی شایسته از پلتفرم تازه تأسیس «تماشاخانه» پخش می‌شود.

 

170444642

 

هر قسمت به چه قصه‌ای می‌پردازد!

درباره خلاصه این سریال گفته‌اند: «در بندر ملوانانی هستند که می‌سُرایند! رویاهایی را که کابوس‌شان است!» قصه این سریال درباره یک خانواده و چند دوست و اتفاقاتی است که برای آنها پیش می‌آید. این سریال خانگی موضوعی اجتماعی و تا حدودی عاشقانه دارد و هرکدام از دوستانی که در آن به ایفای نقش می‌پردازند درگیر ماجرایی عاشقانه شده و مسیر متفاوتی در زندگی برایشان پیش می‌آید.

سریال آمستردام، داستان درباره خیانت و کینه قدیمی است که در خلال کارهای خلافی مانند تولید مواد مخدر و شرط‌بندی است. شهاب (مهدی سلطانی) که رقبایش را سال‌ها پیش از میدان به در کرده، حالا باید با آن‌ها که با قوای بیشتری بازگشته‌اند رو به‌رو شود و قدرتش را حفظ کند.

در این سریال به اصطلاح خشن، سزای همراهی با شهاب، مهره اصلی بازی، مرگ و قتل عام است و خشونت، بی‌پرده و عیان به چشم می‌خورد. سطح بالای خشونت و وجود ناهنجاری‌هایی مانند استفاده از الفاظ رکیک، تولید و مصرف مواد مخدر باعث شده تا تماشای این سریال برای گروه سنی  بالای 15 سال توصیه شود.

 

638184513509437369

 

مسعود قراگوزلو را بشناسیم

مسعود قراگوزلو، جوان 35 ساله یکی از کارگردانان سینما و تلویزیون است که از مهم‌ترین آثار وی را می‌توان کارگردانی فیلم هفتم دانست. سال 90 را سالی پرتلاش برای قراگوزلو می‌دانند؛ ساخت چندین فیلم و سریال ازجمله فعالیت‌های او به‌شمار می‌رود. این کارگردان فعالیت حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و با فیلم هفتم توانست در میان اهالی سینما خودی نشان داد و تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند. همچنین همکاری در کنار بازیگرانی همچون طناز طباطبایی، الهام کردا و هلیا احمری توانست سطح کاری او را متحول کند. در کارنامه قراگوزلو نویسندگی و تهیه‌کنندگی در سینما و تلویزیون به چشم می‌خورد.

 

بیشتر بخوانید: 

هفت سریال خوشمزه در شبکه نمایش فیلم‌نت

«عقرب عاشق» به زودی به نمایش خانگی می‌آید

«آکتور» ترانسیلوانیا می‌شود

 

مهدی سلطانی مهره اصلی داستان

مهدی سلطانی سروستانی در شهریور ۱۳۵۰ در شیراز چشم به جهان گشود. او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنر و دکترای رشته تئاتر از دانشگاه آوینیون فرانسه است. سلطانی در ۱۳۸۹ با سریال «در مسیر زاینده رود» به کارگردانی حسن فتحی در نقش بهزاد مصیب دیده شد. سلطانی با بازی در سریال‌های تلویزیونی‌اش بیشتر در میان مردم شناخته شده است و نقش‌های پرصلابتی که در تلویزیون جلوی دوربین برد بیشتر به دل مخاطب نشست و در ذهنش ماندگار شد. نقطه عطف نقش‌های مهدی سلطانی در تلویزیون مربوط به بازی او در سریال مادرانه و نقش اردلان تمجید است که می‌توان از آن به عنوان یکی از ماندگارترین نقش‌های او نام برد.

 

آمستردام مخاطب را همراهی می‌کند

وقتی که پای دیدن سریال آمستردام می‌نشینی لحظه به لحظه با صحنه‌های فیلم همراه می‌شوی. شاید در نگاه نخست سردرگم شوی و به کل متوجه نشوی که صحنه بعدی چه اتفاقی رخ می‌دهد اما این تنها در لحظه‌ای اتفاق می‌افتد. تماشای این سریال باید با پیگیری دنبال شود و تمام قسمت‌ها توسط مخاطب دیده شود. آمستردام هماهنگی زیادی در تولید دارد و این موضوع به دلیل حضور تهیه کننده آن مرتضی شایسته است؛ تهیه‌کننده باسابقه و حرفه‌ای که در تولید برخی آثار ماندگار سینمای ایران همچون مادر، می‌خواهم زنده بمانم، افعی، سربازهای جمعه، روز واقعه و چندین اثر دیگر حضور داشته است. این حجم از تولید شایسته سبب می‌شود تا در ساخت سریال نگرانی نداشته باشد و مشکلاتی نیز به وجود نیاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه