English

برنده سیمرغ بلورین فجر به سریال طوبی می‌آید

شبنم قربانی بازیگر برنده سیمرغ بلورین نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر این روزها در سریال «طوبی» به ایفای نقش می‌پردازد.

برنده سیمرغ بلورین فجر به سریال طوبی می‌آید
به گزارش خبرگزاری موج

، سریال «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی این روزها در حال تصویربرداری است و یکی از بازیگران اصلی آن شبنم قربانی است که در ایام جشنواره فیلم فجر توانست با فیلم «مجنون» برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

او در این فیلم سینمایی که به کارگردانی مهدی شامحمدی ساخته شد نقش همسر شهید زین الدین را در کنار سجاد بابایی بازیگر این نقش ایفا کرد و توانست برنده سیمرغ بلورین شود.

فیلمنامه سریال «طوبی» را سیدحسین امیرجهانی به نگارش درآورده است که سابقه نگارش سریال های پربیننده ای چون «نجلا» را در کارنامه خود دارد.

علیرضا زرین دست فیلمبردار باسابقه و قدیمی سینمای ایران که بیشتر در سینما فعالیت دارد و پیش از این مدیریت فیلمبرداری بخش هایی از سریال «در چشم باد» را بر عهده داشته است این روزها مدیر فیلمبرداری این سریال را برعهده دارد و با این سریال به تلویزیون بازگشته است.

در سریال «طوبی» بازیگران مختلفی جلوی دوربین رفته اند که از جمله آنها می توان به چهره های کمتر دیده شده مثل شبنم قربانی اشاره کرد که امسال با دریافت سیمرغ انتظارات از او بالاتر خواهد رفت. قربانی پیش از این با نقش نائله در سریال «عشق کوفی» دیده شد و حالا جزو نقش‌های اصلی این سریال است.

هومن برق نورد ، امین زندگانی ، فریبا متخصص و داریوش ارجمند از دیگر بازیگران این سریال هستند.

«طوبی» به ماجرای پیاده روی اربعین می‌پردازد و سلطانی بخشی از این سریال را همزمان با پیاده روی اربعین در کربلا تصویربرداری کرده است.

پخش این سریال که با پیاده روی اربعین پیوند خورده است، قرار است محرم و صفر سال آینده به پخش برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه