English

عوامل تولید فیلم کتاب سرخ در یزد/ شهرستان بافق محل ساخت فیلم کتاب سرخ است

نشست خبری عوامل تولید فیلم کتاب سرخ به کارگردانی امین زندگانی در استان یزد برگزار شد که شهردار و فرماندار یزد نیز در این نشست حضور داشتند.

عوامل تولید فیلم کتاب سرخ در یزد/ شهرستان بافق محل ساخت فیلم کتاب سرخ است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، امین زندگانی کارگردان فیلم کتاب سرخ، در نشست خبری در یزد، گفت: با اشاره به اینکه این فیلم اولین تجربه کارگردانی من و با ژانر تاریخی است، محمد مصری پور و زهرا اسحاقیان تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارند.

زندگانی از حضور بازیگرانی همچون الیکا عبدالرزاقی، فریبا متخصص، بهار قاسمیان، امیر ارسلان رزمی در این فیلم خبر داد.

وی همچنین از شهرداری یزد به ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد به خاطر حمایت از این فیلم قدردانی کرد و اظهار داشت: امیدوارم روزی در شهر یزد، اثری با مشارکت و نقش آفرینی عوامل بومی یزد تولید کنیم.

این بازیگر پرسابقه کشورمان در آثار تاریخی در مورد بودجه اندک این فیلم سینمایی در مقایسه با دیگر آثار مشابه نیز گفت: بسیاری از عوامل تولید این فیلم به جای عدد چک قراردادشان عنوان «هدیه» را مرقوم کرده‌اند ولی به نحوی در این اثر ایفای نقش کرده‌اند که هزینه ساخت این فیلم میلیاردی متصور خواهد شد.

وی افزود: شهرستان بافق در استان یزد به علت وجود نخلستان های زیبا، برای فیلمبرداری این اثر تاریخی انتخاب شد.

 

تلاش می کنیم فیلم "کتاب سرخ" به جشنواره فجر برسد

محمد مصری پور، تهیه کننده اثر سینمایی کتاب سرخ، گفت: این اثر ۱۶ مرتبه بازنویسی شد و اولین بار در اردیبهشت ۹۹ در کرج کلید خورد، بخشی از کار در شهرک سینمایی تابان دنبال شد و اکنون نیز بخش هایی از اثر در نخلستان‌های بافق در حال ساخت است.

وی با اشاره به شکل گیری تولید این اثر سینمایی از ویژه برنامه‌ای در شبکه سحر، گفت: فیلمبرداری این اثر با تصویربرداری «مهراب افراسیابی» در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در لوکیشن جاده کرج به مدت ۹ روز آغاز شد ولی در ادامه به مدت یک ماه کار تولید فیلم متوقف شد و اواخر ماه خرداد در شهرک سینمایی نورتابان مجدداً دنبال شد و اکنون نیز بخشهایی از فیلم در حال فیلمبرداری در نخلستانهای بافق استان یزد است و تمام تلاش خود را داریم تا «کتاب سرخ» به جشنواره فجر امسال برسد.

«بهار قاسمیان» از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هم در این نشست گفت: در این داستان زنانی را می‌بینیم که ظلم را نمی‌پذیرند و در برابر آن تا پای جان مقابل جور و ستم مبارزه می‌کنند و می‌ایستند.

گفتنی است: نشست خبری عوامل تولید فیلم کتاب سرخ به کارگردانی امین زندگانی در استان یزد برگزار شد که شهردار و فرماندار یزد نیز در این نشست حضور داشتند.

لازم به ذکر است: داستان این فیلم به وقایع کربلا، عاشورا و قیام مختار ثقفی مربوط است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه