English

حجت الاسلام احد آزادیخواه:

فیلتر فضای مجازی راهکار درستی نیست

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید محتوایی نو تولید کرد، گفت: با تعطیل شدن فضای مجازی کار درست نمی شود همانگونه که فیلترینگ سبب رونق بازار فیلتر شکن ها شد.

فیلتر فضای مجازی راهکار درستی نیست

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام احد آزادیخواه،  روز یکشنبه در همایش هیات اندیشه ورز جوان که با حضور وزیر ارتباطلات و فناوری اطلاعات در همدان برگزار شد افزود:  بانگاه عاقلانه به ظرفیت فضای مجازی می توان دریافت که تعطیل کردن، بستن و صورت مساله را پاک کردن به هیچ وجه راهکار درستی نیست.

حجت الاسلام آزادیخواه اضافه کرد: با تعطیل شدن فضای مجازی کار درست نمی شود همانگونه که فیلترینگ سبب رونق بازار فیلتر شکن ها شد.

وی با بیان اینکه می توان به نحو مطلوب از فضای مجازی بهره گرفت اضافه کرد: طبق فرموده رهبری فرزانه انقلاب می توان با تولید محتواها و داده های نو، تازه و پرطراوت آنها را در فضای مجازی نشر داد همانگونه که دیگران از این ظرفیت بهره می برند.

وی خاطر نشان کرد: می توان با تولید محتواهای مناسب و انتشار آن در فضای مجازی بر روی دیگران تاثیر گذاشت همچنین از ظرفیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تفکر جهرمی و جوانان برای توسعه و اشتغال استفاده کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: با بیان خدمات صورت گرفته سبب ایجاد انگیزه، حس امید و دلخوشی به آینده در جامعه شده و در این نوع جامعه به طور حتم دستیابی به موفقیت نیز آسان تر می شود.

وی بیان کرد: استفاده بهینه از ثروت منابع انسانی در حوزه مدیریتی در همدان آغاز شده است و هم اینک جوانان زیادی در مصدر مدیریت های مختلف در حال کار و ارائه خدمت هستند.

 رییس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه دین و قرآن معتقد به استفاده از توان جوانان برای اسلامی شدن انقلاب است خاطر نشان کرد: حتی پیروزی های بزرگ جهان اسلام از اول تاکنون به دست جوانان رخ داده است.

حجت الاسلام آزادیخواه بیان کرد: برخی بیانات رهبری انقلاب درباره توجه به جوانان را اشتباه تفسیر کردند در حالیکه معظم له فرمودند «دولت جوان انقلاب» و  «رییس جمهور جوان انقلابی» نگفتند.

وی ادامه داد:  در روز رای اعتماد به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش به حضور چهره های جوان در هیات دولت داشتم که آذری جهرمی تاکنون کارهای بزرگی در بخش های مختلف از جمله اینترنت اجرایی کرده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معتقد به بهره گیری از جوانان زیادی در این قبیل پست های مدیریتی هستم تصریح کرد: اما انحصار ایجاد کردن و تفسیر «دولت جوان انقلابی» به «رییس جمهوری جوان انقلابی» صحیح نیست و رهبری انقلاب نیز این را نفرمودند.

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: بلکه رهبر فرزانه انقلاب در تفسیر «دولت جوان انقلابی» فرمودند شور و هیجان، جوان باور بودن مهم است و این به افراد انگیره می دهد تا از توان جوانان بیشتری استفاده شود.

وی بیان کرد: تدبیر و جوان باوری استاندار همدان شایسته قدردانی است و استفاده از جوانان در پست های مدیریتی همدان سبب شد معاون اول رییس جمهوری، این مدل را به عنوان الگو برای سایر استان ها پیشنهاد دادند.

این نماینده مجلس ادامه داد: استاندار همدان در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی، رونق تولید، تنظیم بازار، ارتباط با مردم و حضور در بین بازاریان شنیدن درد و دل های آنان کارهای خوبی انجام داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر