English

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان در گفتگوبا موج:

شهرداری منطقه ۲ همدان اقدامات مطلوبی را محقق کرده است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اقدامات مطلوب و درخوری که از سوی شهرداری منطقه ۲ همدان در سطح منطقه محقق شده است، از تغییرات روی داده در پروژه های تپه مصلی، جع آورری آب های سطحی، ایجاد خانه مادر و کودک و احداث مجموعه بازی و زمین های ورزشی در پارک کودک یاد کرد.

شهرداری منطقه ۲ همدان اقدامات مطلوبی را محقق کرده است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، رضوان سلماسی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اقدامات درخوری که از سوی شهرداری منطقه 2 همدان روی داده است، عنوان کرد: جمع آوری آب های سطحی در سطح منطقه و جلوگیری از ایجاد سیلاب و اقدامات لازم در این زمینه، قابل تحسین است.

وی با پرداختن به پارکینگ آقاجانی بیگ که از پروژه های مطرح در سطح منطقه 2 شهرداری است، افزود: پیشروی این پروژه از سرعت مقبول و مطلوبی برخوردار است.

وی از احداث زمین ورزشی چند منظوره و بهسازی پارک کودک به عنوان یکی از اقدامات موثر این منطقه یاد کرد و افزود:  زمین ورزش احداث شده در این پارک یکی از زمین های ورزش مناسب است که استانداردسازی های لازم در آن محقق شد.

این پارک به لحاظ طراحی، آماده سازی  ونوع ساخت زمین، مجموعه ای از بازی و ورزش های مختلف را در خود جای داده است و طراحی آن به گونه ای است که قابلیت انجام دیگر ورزش ها را نیزدر خود ایجاد کرده است.

وی به ایجاد خانه مادر و کودک به عنوان یکی از موضوعات پرداخته شده در راستای تحقق هر چه بیشتر پروژه شهر دوستدار کودک اشاره کرد و افزود: در این زمینه بایستی به لحاظ فرهنگی فضایی ایمن را برای این مهم به وجود آوریم و شهرداری منطقه 2 در این زمینه به درستی ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی که در تپه مصلی از سوی شهرداری منطقه 2 درحال پیگیری و اجرا است، افزود: این تپه به زودی به یکی از مراکز تفریحی برای شهروندان تبدیل خواهد شد.

این تپه دارای ظرفیت های مقبولی است که با توجه اعمال شده توسط شهرداری منطقه 2 به زودی می تواند خدمات مختلفی را برای شهروندان ارائه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر