English

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان؛

شهرهای تویسرکان و بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران نماز جمعه این هفته اقامه نمی‌شود

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان با اشاره به برگزاری نمازجمعه در 20 نقطه استان، گفت: در تویسرکان و بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران نماز جمعه این هفته اقامه نمی‌شود.

شهرهای  تویسرکان و بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران نماز جمعه این هفته اقامه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام محمد مولایی، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان با اشاره به اینکه  در تویسرکان و بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران نماز جمعه این هفته اقامه نمی‌شود، افزود: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کووید۱۹ مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه در مناطق پرخطر و وضعیت قرمز، نماز جمعه این هفته در ۲۰ نقطه از استان شامل همدان، مریانج، قهاوند، جورقان، نهاوند، فیروزان، گیان، ملایر، سامن، ازندریان، جوکار، اسلامشهر آق گل، فامنین، رزن، دمق، کبودراهنگ، گل تپه، شیرین سو، درگزین و اسدآباد برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: با توجه به لزوم اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، در شهرستانهای تویسرکان و بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران نماز جمعه این هفته اقامه نمی‌شود.  

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان توصیه کرد: افراد سالمند و کسانی که بیماری زمینه ای و علائم سرماخوردگی دارند برای حفظ سلامتی خود و دیگران، تا زمان سفید شدن شرایط در استان در این آیین شرکت نکنند.

حجت الاسلام مولایی در ادامه از نمازگزاران خواست ضمن همراه داشتن مهر و سجاده شخصی و شستشوی دستها قبل و بعد از نماز، از آوردن کودکان و نیز بردن کفش ها به داخل محل برگزاری نماز خودداری کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک برای نمازگزاران اجباری است، افزود: فاصله اجتماعی در صفوف نماز تا حد شرعی رعایت شود.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان یادآور شد: برنامه های حاشیه نماز جمعه لغو و خطبه ها کوتاه ایراد خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور تا ۲۲ مرداد ۹۹ به ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر رسید، افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه