English

سیدسعید شاهرخی:

اصلاح نقطه حادثه خیز ورودی بهار /سرمایه گذاران سیب زمینی بهار حمایت می شوند

استاندار همدان با اشاره به حمایت از سرمایه گذاران سیب زمینی بهار، از اصلاح نقطه حادثه خیز ورودی بهار و دیگر طرح های گردشکری بهار و ... سخن گفت.

اصلاح نقطه حادثه خیز ورودی بهار /سرمایه گذاران سیب زمینی بهار حمایت می شوند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان در سفری به شهرستان بهار از چندین پروژه عمرانی در حال انجام شهرستان بهار بازدید کرد.

استاندار همدان ابتدا از روند اجرای پروژه راه آهن همدان سنندج و زیرگذر در حال اجرای حد فاصل شهر بهار و لالجین بازدید و عنوان کرد: طول این راه آهن ۱۵۱ کیلومتر است که ۳۳ کیلومتر آن در حوزه شهرستان بهار قرار دارد و یک ایستگاه آن در روستای دینار آباد پیش بینی شده که با راه اندازی این خط ریلی محصولات کشاورزی شهرستان و سفال و سرامیک به نقاط مختلف کشور حمل خواهد شد.

وی در بازدید از طرح گردشگری جزیره شادی و شهرک صنعتی بهاران نیز گفت: مشکل دور برگردان شهرک صنعتی بهاران با احداث زیرگذر حل می‌شود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه احداث کارخانه‌های بزرگ کمک جدی به توسعه شهرستان بهار است، افزود: اصلاح نقطه حادثه خیز ورودی شهرستان بهار به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد

استاندار همدان با یادآوری اینکه بهار قطب سیب زمینی کشور است، گفت: سرمایه گذاران سیب زمینی در این شهرستان حمایت می‌شوند.

سید سعید شاهرخی امروز و قبل از حضور در شهرستان بهار به شهرستان کبودرآهنگ سفر و با خانواده مرحوم جعفری نماینده فقید حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ دیدار کرد.

وی در این دیدار عنوان کرد: پیگیری امورات مردم شهرستان بهار و کبودرآهنگ با همکاری مجمع نمایندگان استان همدان انجام خواهد شد و هیچ خللی در امورات این شهرستان ایجاد نخواهد شد.

شاهرخی از مرحوم جعفری به عنوان خدمتگزاری دلسوز، مردمی و پرتلاش یاد کرد که طی این سال‌ها همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشت.

استاندار همدان گفت: به مردم بهار و کبودرآهنگ اطمینان خواهم داد که با همکاری مجمع نمایندگان استان همدان مسائل مهم دو شهرستان را پیگیری و اجازه نمی‌دهیم خللی در امورات و مسائل جاری این حوزه انتخابیه ایجاد شود تا انتخابات میان دوره‌ای را در این حوزه برگزار کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر