English

قدرت الله ولدی:

استان همدان رتبه نخست غربالگری کشور را دارد/ غربالگری ۸۰ درصد مردم ملایر

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به رتبه نخست غربالگری استان همدان در کشور، از غربالگری 80 درصد مردم ملایر بر اثر شیوع کرونا ویروس خبر داد.

 استان همدان رتبه نخست غربالگری کشور را دارد/ غربالگری 80 درصد مردم ملایر

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  قدرت الله ولدی، معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان ملایر با اشاره به رتبه نخست استان همدان در غربالگری کروناویروس، گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تاکنون حدود ۸۰ درصد مردم ملایر در مقابل بیماری کرونا غربالگری شدند.

قدرت الله ولدی روز سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان ملایر افزود: طبق گزارش وزارت بهداشت و درمان، استان همدان رتبه نخست غربالگری کشور را دارد.

وی بیان کرد: با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی ملایر شرایط خوب است و تمام تلاش ما این است که با همکاری مردم زنجیره بیماری کرونا هر چه سریعتر قطع شود.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: در تمامی مبادی ورودی شهرستان کنترل و نظارت برای جلوگیری از خودروهای غیر بومی به خوبی در حال انجام است و این طرح تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه دارد.

ولدی با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ فروردین و روز طبیعت گفت: تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و از شهروندان تقاضا داریم این روز را در خانه و در کنار خانواده خود بمانند.

وی ادامه داد: تمامی مسیرهای منتهی به بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرج‌گاه‌های سطح شهر برای روز ۱۳ فروردین مسدود است.

معاون استاندار همدان ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تاکید کرد: تا قطع زنجیره کرونا و جلوگیری از شیوع بیماری مردم قرنطینه خانگی را رعایت کنند.

ولدی بیان کرد: درصد کمی از مردم که قرنطینه خانگی را رعایت نمی‌کنند، موجب نارضایتی دیگر شهروندان شده است که امیدواریم همشهریان این موضوع را جدی بگیرند.

جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا به ابتکار فرماندار ویژه ملایر در فضای باز فرمانداری برگزار شد.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر