English

قدرت الله ولدی:

نگاه ما در حوزه فرهنگ و هنر عدالت محور است/تاکید بر توسعه فرهنگی

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با اشار ه به اینکه نگاه ما در حوزه فرهنگ و هنر عدالت محور است، از توسعه فرهنگی سخن گفت.

نگاه ما در حوزه فرهنگ و هنر عدالت محور است/تاکید بر توسعه فرهنگی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، قدرت الله ولدی،  معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر  در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره و تاکید بر توسعه فرهنگی، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز تاکید ویژه ای به ۲ مقوله فرهنگ و اقتصاد دارند.

ولدی با بیان اینکه  مردم این شهرستان مردمی انقلابی و فرهنگی هستند که باید بهتر و بیشتر مورد توجه قرار گیرند، گفت:  این ظرفیت در شهرستان ملایر وجود دارد که برنامه‌های فرهنگی استان با بهترین کیفیت اجرا شود.

ولدی با بیان اینکه هم اکنون همدلی و همراهی خوبی بین مجموعه این شهرستان و حوزه‌های مختلف فرهنگی وجود دارد گفت: این امر موجب شده هیچ برنامه فرهنگی در شهرستان تعطیل نشود.

وی افزود: اطلاع رسانی خوب و ایجاد شور و نشاط و آرامش، نشان دهنده فعال و پویا بودن جامعه است که این موارد در ملایر وجود دارد.

معاون استاندار همدان تاکید کرد: مدیری که برنامه‌ریزی درستی داشته باشد، به طور قطع در ادامه مسیر و کارها نیز موفق خواهد بود.

ولدی با اشاره به اخذ برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از مدیران ملایر اظهار داشت: مدیران نیز بر اساس همین برنامه زمان‌بندی شده در حال حرکت و پیشرفت هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز گفت: موفقیت حوزه فرهنگ و هنر در گرو همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی است.

احمدرضا احسانی با اشاره به ظرفیت ویژه ملایر در حوزه فرهنگ و هنر و وجود فرمانداری با تجربه با نگرشی مثبت به این حوزه بیان کرد: با وجود محدودیت‌های مالی، تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا این محدودیت‌ها خللی در اجرای برنامه‌های ما ایجاد نکند.

وی ادامه داد: نگاه ما در حوزه فرهنگ و هنر عدالت محور است و شاخص های هر شهرستانی در توزیع اعتبارات دیده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه