English

حسن خانجانی خبر داد:

مرخصی رفتن زندانیان همدان/طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط نهادهای مسوول با جدیت اجرایی شد

دادستان همدان با اشاره به مرخصی رفتن زندانیان همدان از اجرای با قدرت و جدی طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط نهادهای مسوول خبر داد.

مرخصی رفتن زندانیان همدان/طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط نهادهای مسوول با جدیت اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان با اشاره به مرخصی رفتن زندانیان همدان و بیان اینکه هیچگونه مشکل امنیتی در زندان های این استان رخ نداده است افزود: تسهیل فرایند ارائه مرخصی به زندانیان یکی از عوامل اصلی پیشگیری از بروز هر گونه نارضایتی در داخل زندان ها بود.

وی گفت: به دنبال شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس در زندان‌ها، ۲ هزار و ۳۳۰ زندانی به مرخصی رفتند.

وی افزود: با توجه به در نظر نگرفتن شرایط سختگیرانه تعداد زیادی از زندانیان توانستند از این مرخصی استفاده کنند و شماری هم به علت ناتوانی در تامین کفیل نتوانستند به مرخصی بروند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان ادامه داد: اعطای مرخصی به زندانیان پیش از صدور بخشنامه از سوی رییس قوه قضاییه به دادستان های شهرستان ها ابلاغ شده است و شمار زیادی هم اینک در مرخصی به سر می برند.

خانجانی اضافه کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط نهادهای مسوول با قوت و جدیت اجرایی شده و در صورت بی توجهی افراد با این طرح و درگیری با مجریان و ماموران، دستگاه قضایی با جدیت برخورد می کند.

وی گفت: دستورالعمل اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط اصناف و رسانه ها به اطلاع عموم مردم رسیده است و همه باید نسبت به اجرای این طرح مسوولان را یاری دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه