English

شهردار منطقه سه خطاب به همدانی ها در پی شیوع کرونا ویروس:

شهروندان عزیز را به خودداری از حضور در آرامستان توصیه می کنم

شهردار منطقه سه همدان با اشاره به جمعه پایانی سال و شدت یافتن زیارت اهل قبور از شهروندان درخواست کرد که در راستای حفظ سلامت خود و سایرافراد جامعه از حضور در آرمستان خودداری کنند.

شهروندان عزیز را به خودداری از حضور در آرامستان توصیه می کنم

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  محمد رضا فیضی منش، شهردار منطقه سه همدان با اشاره به شیوع کرونا ویروس در سطح کشور و همینطور در همدان، قطعا نیاز به تمهیدات خاص و انجام دستورالعمل های مربوط در راستای حفظ سلامت شهروندان  بیش از پیش احساس می شود.

فیضی منش با بیان اینکه تمامی مسئولان و مدیران استان تمام تلاش خود را در کنار همراهی مردم به کار گرفته اند، گفت: با توجه به اینکه به جمعه پایانی سال و شدت یافتن زیارت اهل قبوراز سوی مردم عزیز نزدیک می شویم، بایستی نکاتی را در این زمینه حضور مخاطبان گرامی عرض کنم؛

وی با اشاره به اینکه آرمستان شهر در محدوده شهرداری منطقه 3 قرار می گیرد، هر ساله اقداماتی مشخص و متمایز را برای تسهیل در دسترسی به آرامستان فراهم می کنیم، عنوان کرد: مقارن شدن جمعه پایانی سال جاری با شیوع کرونا در همدان شرایطی متفاوت را رقم زده است که دستورالعمل را همراه با دقت بیشتری همراه کرده است.

وی از همکاری با اداره اوقاف شهرستان همدان در ارتباط با زیارت اهل قبور در جمعه پایانی سال یاد کرد و ابراز کرد: کرونا ویروس متاسفانه فوت و ابتلای برخی از هموطنان و همشهری های گرامی ما را به همراه داشته است، لذا با توجه به شرایط بسیار خاصی که در آن قرار گرفته ایم به شهروندان ارجمند توصیه می کنم که از حضور در باغ بهشت و مزارعزیزانشان صرف نظر کرده تا بتوانیم به سلامت و با افزایش ایمنی این شرایط را پشت سرگذاریم.

شهردار منطقه سه همدان تصریح کرد: شهروندان گرامی زیارت اهل قبور را برای شرایط عادی و عاری از آلودگی قرار دهند تا از این رهگذر بتوان سلامت خود و  دیگر افراد جامعه را بیش از پپیش مورد توجه قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر