English

عدالت حاجی پور عنوان کرد:

لغو نمایشگاه بهاره در پارس آباد

فرماندار شهرستان پارس از لغو نمایشگاه بهاره در این شهرستان برای جلوگیری از ازدحام مردم و مقابله با گسترش ویروس کرونا خبرداد.

لغو نمایشگاه بهاره در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عدالت حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد از لغو نمایشگاه بهاره که هرساله در این شهرستان برگزار می شد خبر داد و گفت: این تصمیم بر اساس مصوبه کار گروه سلامت در جهت جلوگیری جلوگیری از ازدحام مردم و مقابله با گسترش ویروس کرونا است.

  وی ادامه داد: هر سال بیش از 200 غرفه در نمایشگاه بهاره در شهرستان پارس آباد  برپا می‌شد که برای حفظ سلامتی مردم امسال این نمایشگاه برگزار نمی‌شود.

حاجی پور با بیان اینکه سلامتی مردم بزرگترین سرمایه ماست گفت: شرایط بحرانی حاکم با کمک و همت همه ملت ایران انشالله به زودی عادی خواهد شد و همه ادارات باید برنامه های خود برای بهبود کسب و کار پس از گذر از این بحران تدوین نمایند تا هزینه های متحمل بر بازار و اقتصاد جبران شود.

فرماندار پارس آباد  همچنین از مردم شریف شهرستان برای رعایت بهداشت و عدم حضور در تجمعات و مراسمات و مجالس دعوت کرد و گفت: هر چند ایام نوروز نزدیک است ولی برای جلوگیری از خطر شیوع و همه گیری کرونا در اجرای قانون جلوگیری از سد معبر تاکید ویژه می گردد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه