English

سید سعید شاهرخی:

جلوگیری از تجمعات و سفرهای غیرضروری درون و برون شهری می تواند راز موفقیت ما در شکست کرونا باشد

استاندار همدان جلوگیری از تجمعات و سفرهای غیرضروری درون و برون شهری را راز موفقیت در شکست کرونا خواند.

جلوگیری از تجمعات و سفرهای غیرضروری درون و برون شهری می تواند راز موفقیت ما در شکست  کرونا باشد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در ارتباط ویدئو کنفرانس با فرمانداران استان همدان در خصوص غلبه بر کرونا با اشاره به دوری از هر گونه تجمع بی مورد و غیر ضروری و تاکید بر اینکه باید از سفرهای درون شهری و برون‌شهری غیرضروری خودداری شود اظهار داشت: به مسافرانی که قصد خروج یا ورود به استان همدان را دارند هشدار داده می‌شود، اگر تیم‌های کنترل فرد مشکوکی را شناسایی کنند، آن فرد به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهد شد.

شاهرخی  افزود: باید با اطلاع رسانی صحیح شرایط را به گونه‌ای فراهم کرد تا مردم از تجمعات غیرضروری بپرهیزند و تا حد امکان در منزل بمانند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مبادی ورودی شهرستان‌های همدان ، ملایر، فامنین، درگزین و رزن که ارتباطات بیشتری با استان‌های همجواری چون اراک و قم دارند توسط تیم‌های کنترل به طور جدی نظارت می‌شوند.

رییس ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ادامه داد: جلسات اداری و تجمع‌های بالای ۳۰ نفر به هیچ عنوان نباید تشکیل یا تنها در صورت تایید و اجازه علوم پزشکی تشکیل شود.

شاهرخی افزود: همکاری مردم با دانشگاه علوم پزشکی و ستاد پیشگیری، هماهنگی و مقابله با ویروس کرونا در راستای رعایت نکات بهداشتی تا ریشه کردن این ویروس، بسیار حائز اهمیت است.

بر اساس آخرین گزارش ارائه شده از سوی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۹۷۸ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر