English

سید سعید شاهرخی:

پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم همدان بیش از ۶۰ درصد باشد

استاندار همدان با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از پیش‌بینی مشارکت بیش از ۶۰ درصدی در استان خبر داد.

پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم همدان بیش از ۶۰ درصد باشد

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  سید سعید شاهرخی استاندار همدان در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی، انتخابات و رای‌گیری یکی از برکات مهم و از دستاوردهای بزرگ محسوب می‌شود.

وی افزود: استان همدان از استان‌های پیشرو در زمینه برگزاری انتخابات در تمام فرایند‌های مربوطه است و مردم همدان از ساعات اولیه در انتخابات شرکت کرده و امیدواریم مثل ادوار گذشته حضور پر رنگی در انتخابات داشته باشند.

شاهرخی یادآور شد: میانگین ده دوره انتخابات مجلس در استان همدان ۶۰ درصد است و پیش‌بینی می‌شود مشارکت در این دوره بیشتر از دوره‌های قبل باشد‌.روندی که از حضور مردم از صبح تاکنون شکل‌گرفته و گزارش شده، نشان‌دهنده شور حضور در این دوره از انتخابات است.

استاندار همدان تصریح کرد: طبق اطلاعیه ستاد انتخابات کشوری، استفاده از استامپ و زدن انگشت الزامی نیست. حضور مردم نشان‌دهنده وجود مردم‌سالاری دینی و اهمیت جمهوریت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: تخلفی از سوی کاندیدا‌ها صورت نگرفته و تاکنون نیز پرونده‌ای برای تخلفات آن‌ها تشکیل نشده است. در انتخابات استان همدان سلایق مختلفی حضور دارند، و در برخی شهرستان‌ها نیز رقابت تنگاتنگی وجود دارد.

استاندار همدان افزود: من نیز مانند مردم از نمایندگان منتخب مردم همدان، انتظار دارم که با همکاری و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، در جهت استرداد حقوق مردم گام بردارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه