English

سید سعید شاهرخی:

در حوزه پرستاری و خدمات در هیچ مقطعی کم کاری نشده است/ قرار گیری بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در ردیف بودجه

استاندار همدان با اشاره به اینکه در حوزه پرستاری و خدمات در هیچ مقطعی کم کاری نشده است، گفت: بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در ردیف بودجه قرار گرفته است.

در حوزه پرستاری و خدمات در هیچ مقطعی کم کاری نشده است/ قرار گیری بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در ردیف بودجه

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی ، استاندار همدان در جلسه مجمع نظام پرستاری استان همدان با اشاره به اینکه همدان ظرفیت تبدیل به قطب پزشکی غرب کشور را دارد، گفت: استان همدان در شاخص‌های حوزه بهداشت، درمان و سلامت نسبت به سایر استان ها شرایط مطلوبی دارد.

شاهرخی افزود: پرستاران با عشق به این عرصه گام گذاشته‌اند و با باور قلبی و اعتقاد و شناخت این راه مقدس را انتخاب کرده‌اند.

وی با مخاطب قرار دادن پرستاران ابراز کرد:  وقتی در سخت ترین شرایط در کنار بیمار هستید، ا ین فرصت الهی و نعمتی است که خداوند متعال به شما عنایت کرده است.

وی با بیان اینکه نقش پرستار نقشی ارزشمند، معنوی و تأثیرگذار در فرایند سلامت جامعه است، عنوان کرد: در حوزه پرستاری و خدمات در هیچ مقطعی کم کاری نشده است و این جای مباهات و شکرگذاری و باعث افتخار است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه پرستاران در قامت یک فرشته بر بالین بیمار حاضر می شوند و تحمل آلام و درد و رنج  بیماری را برای بیمار و همراهان آسان می کنند، گفت: همدان ظرفیت تبدیل به قطب پزشکی غرب کشور را دارد و تلاش ما در راستای تحقق این مهم است.

شاهرخی با بیان اینکه پیگیر مشکلات و مسائل پرستارات هستیم، افزود: بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی همدان در ردیف بودجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان تویسرکان در سفر هیئت دولت افتتاح می شود، عنوان کرد: بیمارستان رزن در حال تکمیل است. 

وی افزود: وضعیت خوبی در حوزه بهداشت و درمان داریم ولی قانع نیستیم و با نگاه برنامه محور در سطح استان، آینده خوبی برای استان در انتظار است.

در پایان جلسه استاندار همدان از پرستاران نمونه استان تقدیر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه