English

سید سعید شاهرخی؛

پرواز حجاج و عتبات عالیات باید از فرودگاه همدان محقق شود

استاندار همدان با اشاره به زیر ساخت موجود در فرودگاه همدان و پرواز حجاج و عتبات عالیات از همدان، گفت: در برقراری پرواز از فرودگاه همدان مصمم هستیم.

پرواز حجاج و عتبات عالیات باید از فرودگاه همدان محقق شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در آیین تجلیل از کارگزاران حج تمتع در استان همدان با اشاره به پرواز حجاج و عتبات عالیات از فرودگاه همدان،  ابراز کرد: هستیم، گفت: در برقراری پرواز حجاج و عتبات عالیات از همدان مصمم هستیم.

استاندار همدان اضافه کرد: زیر ساخت موجود در فرودگاه همدان نشانگر وجود زمینه پروازهای مختلف در فرودگاه همدان است کمااینکه توان مدیریتی در دستگاه‌ها نیز برای برقراری این پروازها وجود دارد.

وی با بیان اینکه به تازگی قرار است یک هواپیما به مسیر پروازی همدان اختصاص یابد که در این باره با شرکت «کیش ایر» برای برقراری پرواز همدان- کیش مذاکراتی صورت گرفته است، گفت: برای برقراری پرواز همدان- نجف، در حوزه تامین هواپیما برای این مسیر پروازی مشکل نداریم اما برای مسافر باید حداقل هفته ای یک یا ۲ کاروان توسط این پرواز به صورت رفت و برگشت جابجا شوند.

شاهرخی بابیان اینکه خدمت گذاری به مردم به ویژه زائران سرزمین وحی بسیار ارزشمند است بنابراین برای مجموعه استان دشوار و نپذیرفتنی بود که زایر خانه خدا و همراهان آنها تا تهران عزیمت کنند چرا که احتمال بروز تصادف و دیگر مسائبل وجود داشت، گفت: با وجود اینکه پروازهای حج بسته شده و هیچگونه پروازی به ۲ استان همدان و زنجان اختصاص داده نشده بود اما با پیگیری‌های صورت گرفته و تماس با وزیر راه و شهرسازی، زمینه پرواز از همدان به سرزمین نزول قرآن برقرار شد.

وی گفت: مردم استان همدان شایسته بهترین خدمات هستند و سزاوار نیست با وجود ظرفیت های حملی و نقلی در این استان آنها را نادیده گرفته و از کنارش عبور کنیم.

استاندار همدان گفت: فرودگاه همدان ظرفیت و فرصت مناسبی برای خدمت به مردم و تسهیل زمینه عبور و مرور و سفر شهروندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه