English

سید سعید شاهرخی:

دشمنان در دفاع مقدس مغلوب رشادت های مردم قرار گرفتند

استاندار همدان با بیان اینکه دشمنان درکی از روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی نیروهای انقلابی و اسلامی ایران نداشتند، گفت: خداوند را شاکریم که امروز به برکت روحیه ایثار و فداکاری که در دوران دفاع مقدس تجلی پیدا کرد، از اقتداری خاص برخوردار هستیم و دشمنان، مغلوب رشادت های آحاد مختلف مردم قرار گرفتند.

دشمنان در دفاع مقدس مغلوب رشادت های مردم قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  سید سعید شاهرخی، در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت دفاع مقدس استان همدان اظهار کرد: ابتدا از امام شهدا نام می بریم، بر امام راحل و عظیم شان درود می فرستیم؛ همینطور بر روان پاک و مطهر این رهبر الهی و بنیانگذار جمهوری اسلامی درود می فرستیم.

 

دشمنان در دفاع مقدس، مغلوب رشادت های مردم قرار گرفتند

شاهرخی افزود: آرزوی سلامتی و توفیق و بهروزی برای رهبری معظم داریم و درود می فرستیم بر تمام شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافعین حرم که برای حفظ ارزش ها جانشان را تقدیم کردند.

همینطور درود و آرزوی سلامتی داریم برای همه خانواده های ایثارگر که نقش بی بدیلی را در حفظ ارزش های اسلامی به عهده دارند.

همایش دفاع مقدس

شاهرخی در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: این ایام متعلق به همه ایران عزیز است، به ویژه رزمندگان و جانبازان و آزادگان عزیز؛ یکی از اقدامات ارزشمندی که باید صورت بگیرد و 7 مهرماه به این عنوان نام گذاری شده است، نکوداشت پیشکسوتان است.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس یکی از افتخارآمیزترین دوران انقلاب اسلامی و تاریخ ایران عزیز است، چه در دوران انقلاب و چه قبل از آن؛ ایامی به برجستگی ایام دفاع مقدس نداشته ایم، ایامی که همه خوبی های رخ داده در آن جلوه و ظهور پیدا می کند.

استاندار همدان در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت دفاع مقدس استان همدان مطرح کرد: خدا را شکر که این ایام در دوران نوجوانی ما بود و توانستیم این ایام را درک و مشاهده کنیم، این موضوع یک فرصت الهی برای ما بود، جنگ تحمیلی در شرایطی آغاز شد که انقلاب اسلامی نوپا بود و در هجمه های مختلف قرار گرفته بود.

شاهرخی عنوان کرد: دشمنان در محاسبات خود غلط می پنداشتند و اراده ملت و وجود رهبری عالم و فرزانه را درنظرنگرفته بودند، همینطور مردم را نیز در محاسبات خود به میان نیاورده بودند، اگر هم درنظرگرفته بودند، عمل و توانش را به اشتباه محاسبه کرده بودند؛ بنابراین با ایستادن در پشت سر صدام نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند و مغلوب رشادت های آحاد مختلف مردم قرار گرفتند.

وی ابراز کرد: دشمنان درکی از روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی نیروهای انقلابی و اسلامی ایران نداشتند؛ خداوند را شاکریم که امروز به برکت روحیه ایثار و فداکاری که در دوران  دفاع مقدس تجلی پیدا کرد، از پیشرفته ترین سلاح های نظامی و اقتداری خاص برخوردار هستیم.

همایش

استاندار همدان در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه امروز هم دشمن چون جهان بینی کاملا متفاوتی دارد و انقلاب ما را نمی شناسد، گفت: دچار اشتباهی فاحش شده است و فکرکرده است با فشار حداکثری می تواند امور را تغییر دهد؛

حضور معنادار و قوی مردم در انتخابات اسفند 98 نشان دهنده فروپاشی تحریم و نقشه های دشمن است، امروز وظیفه داریم در تمامی صحنه های موثر در ارتقای کشور تلاش کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه