English

سید سعید شاهرخی:

رای‌گیری در ۵ شهرستان استان همدان به خط پایان رسید/ تعطیلی مدارس و کارکنان دولت اعلام شد

استاندار همدان از پایان فرآیند رای گیری در شهرستان های نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، رزن و درگزین و تمدید رای گیری در سایر شهرستان ها خبر داد.

رای‌گیری در 5 شهرستان استان همدان به خط پایان رسید/ تعطیلی مدارس و کارکنان دولت اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان ضمن تشکر از مردم همدان به دلیل خلق حماسه به یادماندنی و حضور همراه با شعور آن ها، گفت: همانگونه که در اطلاعیه های قبلی اعلام شد در شهرستان های نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، رزن و درگزین رای گیری در ساعت 22 پایان یافت و تاکید شد حتما از افراد حاضر در محل شعب اخذ رای، آراء اتخاذ خواهد شد، اکنون در شعب اخذ رای این شهرستان ها شمارش آغاز شده است.

سید سعید شاهرخی افزود: در شهرستان های بهار، کبودرآهنگ و قهاوند و فامنین تا ساعت 23، اخذ رای تمدید شده و اکنون مشغول اخذ رای در این حوزه های انتخابیه هستند. در شهرهای ملایر و همدان با توجه به استقبال خوب مردم رای‌گیری تا ساعت 24 تمدید شده است. 

اکنون هیچ نتیجه ای مشخص نشده و هم استانی ها به شایعات توجه نکنند. برندگان نهایی را فرمانداران در زمان مقتضی اعلام خواهند کرد.

با توجه به اینکه حدود 20 هزار نفر عوامل مختلف برگزاری انتخابات در 1287 شعبه اخذ رای فعالیت داشتند و با ما همکاری کردند، به استحضار هم استانی ها می رسانم که مدارس استان در سراسر شهرستان ها، در تمامی مقاطع فردا تعطیل است. 

همچنین با توجه به اینکه تعداد بسیاری از کارکنان دولت و دستگاه های اجرایی، لشکری و کشوری امروز مشغول فعالیت بودند، فردا به عنوان ماموریت اداری آن ها در نظر گرفته می شود و نیازی به حضور در محل کارشان نیست، دستگاه های اداری تعطیل نیستند و سایرپرسنل هم در محل کار خود حضور خواهند داشت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه