English

سرهنگ محمد باقر سلگی:

سارقان وسایل نقلیه در ملایر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارقان وسایل نقلیه در ملایر خبر داد.

سارقان وسایل نقلیه در ملایر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به دستگیری سارقان وسایل نقلیه در ملایر، گفت: در راستای شناسایی و توقیف وسیله های نقلیه مسروقه با اجرای طرح پاکسازی و اعزام گشت های هدفمند این توفیقات حاصل شد.

وی افزود: در همین ارتباط با بکارگیری شگردهای پلیسی، ماموران کلانتری ۱۱ و یگان امداد ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و ماموران پاسگاه زمان آباد نیز یک دستگاه خودروی مسروقه را با هوشیاری لازم کشف کردند.

سرهنگ سلگی از دستگیری ۲ سارق منزل و یک سارق طلاجات در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی سه طرح ضربتی برخورد با سارقان در سه نقطه از شهرستان ملایر اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران کلانتری ازندریان با شناسایی مخفیگاه سارق منزل و کابل های هوایی، وی را دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در همین ارتباط ماموران پلیس آگاهی شهرستان  ملایرنیز با انجام کار اطلاعاتی یک سارق منزل و ماموران کلانتری ۱۲ نیز یک سارق طلاجات منزل یکی از شهروندان را دستگیر و اموال مسروقه را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به این که هر ۳ متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: شهروندان هوشیار باشند چراکه سارقان و مجرمان همواره به دنبال ضعیف ترین نوع حفاظت منازل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر