English

قدرت اله ولدی مطرح کرد

اجرای دو طرح صنعتی ملایر با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیارد تومان

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اجرای دوطرح صنعتی ملایر از اجرای این طرح ها با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی 1000 نفر خبر داد.

اجرای دو طرح صنعتی ملایر  با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، قدرت اله ولدی ، معاون استاندار و  فرماندار ویژه ملایر  با اشاره به اجرای دوطرح صنعتی ملایر و  بیان اینکه با تلاش ها و پیگیری های استاندار همدان، دو پروژه بزرگ توسط شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در ملایر انجام می شود، اظهار کرد: ما نیز در ملایر دست سرمایه گذاران و بخش خصوصی را به گرمی می فشاریم و آماده همکاری لازم هستیم.

ولدی افزود: شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی توانسته در نقاط مختلف کشور پروژه های زیادی را به اتمام برساند و خدمات مناسبی را به مردم و به ویژه افراد تحت پوشش ارائه دهد.

 

اجرای دو طرح صنعتی ملایر با اعتبار بیش از 700 میلیارد تومان 

وی  با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه دامداری ۶۰۰۰ رأسی در ملایر زمین های پیشنهادی درنظر گرفته شده است که پس از بررسی های اولیه قطعی می شود، بیان کرد: با اجرای این دو طرح با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیارد تومان حدود ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) برای اجرای دو طرح بزرگ سیلیکون متال و دامداری سنگین ۶۰۰۰ رأسی در ملایر هفت هزار میلیارد ریال سرمایه ‌گذاری می‌کند.

حجت الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه این شرکت قرار است سرمایه گذاری های کلانی در شهرستان ملایر انجام دهد، افزود: طبق جانمایی های انجام شده قرار است این دو طرح بزرگ صنعتی ملایر در بخش جوکار اجرایی شود به طوریکه اجرای این طرح ها موجب رونق تولید و اشتغال در این شهرستان می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح های صنعتی ملایر و بیان اینکه مقرر شد هلدینگ صدر تأمین مطالعات امکان سنجی پروژه سیلیکون متال را برای بررسی به معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت شستا تحویل دهد، یادآور شد: همچنین قرار است با توجه به ابعاد پروژه سیلیکون متال برای کمک به تأمین مالی، منابع ارزی این پروژه با کمک استاندار همدان از طریق منابع صندوق توسعه ملی تأمین شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه