English

قدرت اله ولدی مطرح کرد:

حذف سخت گیری های بی مورد و حمایت از بخش خصوصی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی و حذف سخت گیری های بی مورد، از برنامه ریزی به جهت رشد وتوسعه ملایر سخن گفت.

حذف سخت گیری های بی مورد و حمایت از بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، قدرت اله ولدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در دیدار با تعدادی از مدیران دولتی و بخش خصوصی، با تأکید بر حذف سخت گیری های بی مورد و حمایت از بخش خصوصی و اینکه اتاق بازرگانی، بازوی اصلی بخش خصوصی است و جایگاه ویژه‌ای نیز در این زمینه دارد، گفت: مدیران اجرایی باید از سخت‌گیری‌های بی ‌مورد که مانع و باعث کند شدن انجام کار می‌شود، بپرهیزند.

 

حمایت از بخش خصوصی و ایجاد زیرساخت های مناسب

گفت: شهرستان ملایر ظرفیت‌های بالایی دارد و برخی از این ویژگی‌ها در استان و در کشور منحصربه ‌فرد بوده و نیاز است تا این پتانسیل‌ها عملیاتی و بالفعل شوند.

ولدی با اشاره به حمایت از بخش خصوصی در ملایر و بیان اینکه ملایر، شهری رو به رشد و توسعه بوده و نیاز است تا زیرساخت‌های متناسب با آن برنامه‌ریزی و تدوین شود، اظهار کرد: باید طرح ترافیکی متناسب با جمعیت و وسعت آن دیده و به‌ روز شود.

فرماندار ملایر تصریح کرد: قوانین راهنمایی و رانندگی مصوب و مشخص است و باید بر آن اساس عمل شود و نمی‌توان با این موضوع مهم، سلیقگی عمل کرد.

وی در ادامه با با اشاره به حمایت از بخش خصوصی و بیان اینکه در شرایط اقتصادی کنونی نیاز است تا مایحتاج اساسی به‌سرعت و آرامش خاطر بیشتری به دست مردم برسد، گفت: با مدیریت صحیحی که در فروشگاه تعاونی مصرف فرهنگیان ملایر وجود دارد توانسته ‌ایم هم خدمات خوبی ارائه دهد و هم رضایت اعضا و مردم را به دست آوریم.

ولدی خاطرنشان کرد: مردم ملایر در بحث بازسازی عتبات عالیات به لحاظ مالی و و نیروی انسانی چیزی کم نگذاشته ‌اند، همچنین خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته بین دولت ایران و عراق هزینه ویزا حذف‌شده و قطعاً در اربعین امسال شاهد حضور زائران بیشتری از ایران در عراق هستیم.

وی با اشاره به اینکه موکب حضرت زهرا(س) ملایر با ارائه خدمات مناسب به زوار حسینی(ع) خدمات بی‌نظیری را در استان و غرب کشور ارائه داده است، گفت: هنر مدیریت این است که در شرایط سخت بتواند بهترین مدیریت را داشته باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با تأکید بر حذف سخت گیری های بی مورد و حمایت از بخش خصوصی و اینکه اتاق بازرگانی، بازوی اصلی بخش خصوصی است و جایگاه ویژه‌ای نیز در این زمینه دارد، گفت: مدیران اجرایی باید از سخت‌گیری‌های بی ‌مورد که مانع و باعث کند شدن انجام کار می‌شود، بپرهیزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه