English

برگزیده سه رتبه نخست جشنواره قرآن و عترت در گفتگوی اختصاصی با موج

تقویت روحیه اسلامی و مذهبی با برگزاری جشنواره قرآن و عترت

برگزیده دانشجویی در رشته اذان، تواشیح و تیمی با اشاره به جایگاه قرآن در زندگی، از تقویت روحیه اسلامی و مذهبی با برگزاری جشنواره قرآن و عترت به عنوان یکی از اهداف جشنواره نام برد.

تقویت روحیه اسلامی و مذهبی با برگزاری جشنواره قرآن و عترت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به میزبانی همدان در حال برگزاری است؛ با برگزیدگان  این جشنواره که در سه رده کارکنان، اساتید و دانشجویان، هستند به گفتگو می نشینیم؛ همراه ما باشید.

حمید راستی ، برگزیده نخست رشته اذان، تواشیح و تیمی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت؛ دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پپزشکی تبریز در گفتگوی اختصاصی با موج عنوان کرد: خداوند را شاکرم و این افتخار را داشتم که در دوره بیست و چهارم جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در رشته اذان، تواشیح و همخوانی دانشجویان و تیمی دانشجویان رتبه نخست را کسب کنم.

راستی با اشاره به حضورش در دوره های گذشته مسابقات و جشنواره قرآن و عترت، اظهار کرد: طی 4  سال گذشته، 16 مقام در رتبه های نخست تا سوم کسب کرده ام.

وی با بیان اینکه قرآن نور مطلق زندگی است و هر کسی که با قرآن موانست و ملازمت داشته باشد قطعا در زندگی پیروز و سربلند خواهد بود، گفت: هدف ما هم از پرداختن به امور قرآنی و شرکت در رقابت های قرآنی، ساختن خود و تقویت روحیه اسلامی  و مذهبی ما است که ان شا اله در این مسیر ثابت قدم باشیم.

برگزیده نخست رشته اذان، تواشیح و تیمی  با بیان اینکه بحث قرآن و عترت باید در بین قشر جوان تحصیل کرده جذاب سازی شود، ابراز کرد: بایستی بر جنبه هایی که در جشنواره ایجاد جذابیت می کند افزوده شود و همینطور شاهد برگزاری جشنواره های مختلف در دانشگاه ها باشیم.

راستی افزود: جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به لحاظ محتوایی و کیفیت برگزاری مسابقات نسبت به سال های گذشته پیشرفت زیادی داشته است و  از منظر رفاهی و مسائل صنفی نیز شاهد رشد بوده ایم.

وی ادامه داد: درباره داوری مسابقات مانند تمام مسابقات دیگر ضعف وجود دارد که باید تلاش شود به حداقل ممکن برسد؛ از مربیان خودم و مسئولان دانشگاه بسیار قدردانی می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر