English

حجت الاسلام والمسلمین نظیری؛

ساخت تمدن توحیدی با قرآن ممکن خواهد شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به جشنواره قرآن و عترت، از ساخت تمدن توحیدی که با قرآن ممکن خواهد شد، سخن گفت.

ساخت تمدن توحیدی با قرآن ممکن خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  حجت الاسلام والمسلمین نظیری، مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان در دومین شب اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت  با بیان اینکه حفظ و انس با قرآن جامعه را به سمت عمل به کلام الهی به پیش می‌برد، ابراز کرد: قرآن  نور و تبیانی است که با باطن انسان سخن می‌گوید.

حجت الاسلام والمسلمین نظیری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انس با قرآن اظهار کرد: آنچه که از فرمایش معظم له برداشت می‌شود این است که انس با قرآن مقدمه ای برای فهم قرآن و به کارگیری آن برای ساخت جامعه اسلامی است.

قرآن 6

وی با قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره به ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی میزان توجه به قرآن کریم افزایش یافته و برای هدف نهایی که همانا فهم و عمل به قرآن است، تلاش می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: برای نزدیکی به قرآن باید قدردان پروردگار بود زیرا خداوند متعال ارادت نموده تا آن فرد را به وسیله کلام الهی هدایت کند.

وی ابراز امیدواری کرد که انس و ارتباط با کلام وحی و سیره پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت افزایش یابد و اسبابی برای بهره گیری از معارف قرآن برای ساخت جامعه بشری باشد.

قرآن 7

حجت الاسلام والمسلمین نظیری قرائت قرآن را بستری برای فهم و به کارگیری معارف قرآن برای ساخت جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز سالروز هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه است که آغاز حرکتی عظیم در تاریخ بشریت محسوب می شود تا مبانی اندیشه عمیق اسلام تعمیق شود‌.

حجت الاسلام والمسلمین نظیری با تاکید بر اهمیت بهره گیری از معارف قرآن برای زندگی بشریت مطالبی در خصوص اتفاقات زندگی یوسف پیامبر و تبدیل شدن وی به عزیز مصر و بنانهادن تمدن زیبای توحیدی در مصر بیان داشت.

وی اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت  ابراز امیدواری کرد که در کنار اقیانوس با عظمت قرآن کریم معارف دین را در خدمت جامعه قرار دهیم و این کار مقدمه ای برای ساخت تمدن توحیدی باشد.

قرآن 8

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی