English

برگزیده نمایشنامه نویسی جشنواره قرآن و عترت در گفتگوی اختصاصی موج عنوان کرد:

داوری، از نقاط قوت جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

برگزیده نمایشنامه نویسی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری این جشنواره، داوری را از نقاط مثبت این دوره از مسابقات خواند.

داوری، از نقاط قوت جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به میزبانی همدان در حال برگزاری است؛ با برگزیدگان  این جشنواره که در سه رده کارکنان، اساتید و دانشجویان، هستند به گفتگو می نشینیم؛ همراه ما باشید.

پریسا عباسی ، برگزیده بخش ادبی رشته نمایش نامه نویسی جشنواره قرآن  وعترت در رده دانشجویی در گفتگوی اختصاصی با موج با بیان اینکه در این جشنواره در بخش ادبی و رشته نمایش نامه نویسی  از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شرکت کرده است، ابراز کرد: در این دوره از مسابقات توانستم در این رشته، رتبه نخست را کسب کنم.

عباسی با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز در جشنواره قرآن و عترت شرکت کرده است، گفت: در دوره مسابقات سال گذشته نیز موفق به کسب رتبه سوم در بخش ادبی و نمایشنامه نویسی شدم؛ در جشنواره های سیما هم معمولا شرکت می کنم.

وی با ارزیابی برگزاری جشنواره، عنوان کرد: سالن برگزاری مسابقات با توجه به تعداد مدعوین و حاضران در جشنواره، نیاز مند تقویت و وسعت بیشتری است.

وی با اشاره به داوری مسابقات در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، مطرح کرد: داوری این دوره از مسابقات از نقاط قوت حاکم بر جشنواره بود.

برگزیده نمایش نامه نویسی جشنواره قرآن و عترت افزود: شرکت در مسابقات قرآنی می تواند تاثیر بسیار زیادی در انس با قرآن و کسب آرامش در آدمی داشته باشد؛ فعالیت قرآنی، یعنی زندگی در نیکی.

عباسی با اشاره به اینکه از دوران کودکی با قرآن کریم رابطه نزدیکی داشته است و در بخش آوایی رشته حفظ در مسابقات شرکت کرده است، گفت: دانشجویان بایستی جشنوارهایی با این مفاهیم را به یکدیگر معرفی کنند و تحقق این امر می تواند در شرکت کردن هر چه بیشتر و برگزاری هر چه پرشورتر این مسابقات و جشنواره های قرآن و عترت ما را یاری رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه