English

شرکت برگزیدگان بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت در کارگاه آموزشی

برگزیدگان بخش آوایی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت در کارگاه آموزشی این جشنواره که شامل رشته های مختلف است، شرکت کردند.

 شرکت برگزیدگان بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت در کارگاه آموزشی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که به میزبانی همدان برگزار شد، کارگاه های آموزشی ویژه برگزیدگان بخش آوایی برگزار شد.

این کارگاه ها شامل حفظ، ترتیل، دعا و اذان ویژه برگزیدگان خانم و آقا بخش آوایی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت در بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

این کلاس‌ها و کارگاه‌های تخصصی ویژه افرادی است که به عنوان نفرات برگزیده بخش‌های مختلف در این جشنواره شرکت داشته‌اند.

همچنین، کلاس‌های آموزشی نیز ویژه برگزیدگان بخش آوایی جشنواره بیست‌وچهارم برگزار می‌شود؛

 مسعود وادی‌پور، مسئول کمیته فنی بخش آوایی جشنواره بیست‌وچهارم در این رابطه اظهار کرد: نفرات اول تا سوم رشته‌های حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء، ترتیل، اذان و دعاخوانی که مسابقات ایشان طی مهرماه سال جاری برگزار شده است، در این کلاس‌های تخصصی حضور خواهند داشت.

وادی‌پور بیان کرد: بهترین اساتید و داورانی که هم‌اکنون نیز در حال داوری رقابت‌های جشنواره هستند به عنوان مدرس، تدریس در این کلاس‌های تخصصی را برعهده دارند تا نفرات برگزیده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با آمادگی هر چه بیشتر در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان(آذرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در شیراز) شرکت کنند.

یادآور می‌شود، بیست‌و‌چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی روزهای هفتم تا نهم آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر