English

معرفی هیئت داوران جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

اسامی هیئت داوران جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام شد.

معرفی هیئت داوران جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

به گزارش خبرگزاری موج همدان، بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در همدان برگزار می شود؛ این جشنواره تا روز نهم آبان ماه ادامه خواهد داشت؛

13  داور جوان و پیشکسوت کشوری و بین‌المللی  در جشنواره حضور دارند؛ در گروه بانوان زینب محمدی در بخش صوت، مژگان گلزاری در بخش لحن، معصومه عباسی‌نظری در بخش تجوید، حوریه عقبایی در بخش وقف و ابتدا و الهام ماندگارمهر در بخش حفظ به عنوان تیم داوری حضور دارند.

قرآن و عترت 1

بر همین اساس در گروه آقایان محمد عباسی در بخش صوت، محسن یاراحمدی در بخش لحن، سعید رحمانی در بخش وقف و ابتدا، حسین اخوان‌اقدم در بخش تجوید و محمدمهدی بحرالعلوم نیز در بخش حفظ در تیم داوری حضور دارند.

ریاست هیئت داوران این دوره از مسابقات بر عهده محمد خواجوی است. علی‌اکبر حنیفی ناظر داوری بخش آقایان و راضیه جمالی نیز ناظر بخش بانوان است.

بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت بهداشت از روز هفتم تا نهم آبان ماه در شهر همدان برگزار می‌شود، رقابت‌های بخش‌های مختلف این مسابقات تا پیش از این برگزار شده و در ایام برگزاری مسابقات تنها شاهد برگزاری رقابت در رشته‌های قرائت تحقیق،‌ حفظ کل قرآن و رقابت‌های تیمی خواهیم بود.

عترت و قرآن 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر