English

در گفتگوی اخصاصی موج با برگزیده تواشیح جشنواره قرآن و عترت مطرح شد:

در محضر قرآن بودن، یعنی برنده بودن

برگزیده تواشیح در بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به روند مطلوب جشنواره، کنار قرآن بودن و شناخت قرآن را برگزیده بودن خواند.

در محضر قرآن بودن، یعنی برنده بودن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به میزبانی همدان در حال برگزاری است؛ با برگزیدگان  این جشنواره که در سه رده کارکنان، اساتید و دانشجویان، هستند به گفتگو می نشینیم؛ همراه ما باشید.

بهرام کرامت، برگزیده تواشیح در بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت که با گروه فاطر تبریز توانستند رتبه نخست  را کسب کنند، در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد: با توکل به خدای بزرگ توانستیم در این دوره از مسابقات و بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت رتبه نخست را کسب کنیم و به مسابقات ملی راه پیدا کنیم.

کرامت با اشاره به اینکه از سال 1388 به صورت تخصصی به مباحث قرآنی پرداخته است، گفت: در بخش آوایی در رشته قرائت، تحقیق و ترتیل و اذان در دوره های گذشته و جشنواره های گذشته شرکت کرده ام.

وی افزود: در تمام مسابقات و جشنواره هاحضور داشته ام و با توجه به علاقه ای که در تواشیح نیز وجود داشت، در این رشته نیز شروع به فعالیت کردم.

برگزیده تواشیح در بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با بیان اینکه از سال 1392 به گروه تواشیح فاطر ورود پیدا کردم، گفت: در این گروه در کنار دیگر عزیزان، توانسته ایم بارها رتبه های برتر ملی کسب کنیم.

کرامت یادآور شد: اینکه در محضر قرآن هستیم هموراه برنده هستیم و مقامی از این بالاتر وجود نخواهد داشت و هیچ جایزه مادی نمی تواند با لذت حضور در کنار قرآن کریم برابری کند.

وی افزود: از خداوند می خواهم که همواره ما را در مسیر قرآن هدایت کند.

برگزیده تواشیح در بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت عنوان کرد: این جشنواره با استقبال خوبی همراه بود و از عوامل برگزاری این مجموعه تقدیر و تشکر می کنم؛ این جشنواره  نسبت به سال گذشته بسیار با قوت بیشتری برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر